Erling E. Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Nyskapninger av eldre spill er "in", og Konami i samarbeid med Silicon Knights har nå skapt en ny utgave av 1998-klassikeren Metal Gear Solid. Dette internasjonale samarbeidet bærer frukter, og resultatet er et spill som er spennende og svært godt produsert. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Flott anmeldelse Hadde jeg bare hatt GC så har spillet vært i samlinga mi. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er faktisk ganske stor sjangs for at TTS eller "Intergral" dukker opp på PS2. Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Etter hva jeg har hørt er Metal Gear Twin Snakes et samarbeid mellom Nintendo og Konami og det er derfor veldig liten sjanse for at det kommer ut på PS2. Mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Etter hva jeg har hørt er Metal Gear Twin Snakes et samarbeid mellom Nintendo og Konami og det er derfor veldig liten sjanse for at det kommer ut på PS2. Mulig jeg tar feil. Det er et samarbeid mellom Konami i Japan og Silicon Knights i England. Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg vet at Silicon Knights var utvikleren. Jeg mener at det var Nintendo og Konami som inn gikk samarbeidet, men at Nintendo ga Silicon Knights jobben med Metal Gear TT. Dessuten er Silicon Knights et Kanadisk selskap Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Dessuten er Silicon Knights et Kanadisk selskap Oops :-) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Følger virkelig ingen med ? Konami eier rettighetene til spill-idèn og alt rundt det og SK selve kildekode med selve TTS spillet ville jeg tro. SK er ikke lenger med Nintendo. Fra SK sin hjemmeside: METAL GEAR®, METAL GEAR SOLID®, SONS OF LIBERTY™ and METAL GEAR SOLID THE TWIN SNAKES™ are either registered trademarks or trademarks of KONAMI COMPUTER ENTERTAINMENT JAPAN, INC. © 1987 2003 KONAMI COMPUTER ENTERTAINMENT JAPAN. KONAMI® is a registered trademark of KONAMI CORPORATION. ALL RIGHTS RESERVED. For meg virker det som om artikklen gir MGS litt "fjortiss" stempel til tider ?!! (sikkert bare innbilning da. ) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det er faktisk ganske stor sjangs for at TTS eller "Intergral" dukker opp på PS2. Hadde vært utrolig digg om det hadde kommet Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Noen som vet om en net side man kn kjøpe dette og andre game cube spill på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg