nord Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 misunner mitt barnebarn som kan spille dette spillet da det kommer ut Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 3D Realms har ikke hypet spillet sitt siden den siste 2001-videoen. Siden det har de ikke fortalt nesten noe. De sier noen småting på 3DRs UBB noen ganger, men ikke mye. Som regel svarer de bare WID eller Area 51. Det er gamere (og enkelte spillsider) som hyper det, ikke 3DR. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Husker de hadde vist mange bilder fra spillet, men så fjernet de dem igjen, siden de ikke lenger var representative. Synes det er litt rart det der... skal de liksom forandre hele grafiske utseende igjen? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Husker de hadde vist mange bilder fra spillet, men så fjernet de dem igjen, siden de ikke lenger var representative. Synes det er litt rart det der... skal de liksom forandre hele grafiske utseende igjen? Virker som om det er det de driver med for -nte gang. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 De har vel skiftet grafikk-motor 3 ganger eller noe. Det var vel i fjor de søkte etter flere 3D modellere, så det er nok stor sjanse for at de lager alle/noen modellene på nytt.. Var det ikke lenge siden at det kom noen opplysninger om at spillet ville kommet ved årsskiftet 2004/2005? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 GB sa at de scrappet nesten alt i slutten av 2002 synes jeg å huske. De kommer ikke til å skifte motor flere ganger, de bruker Unreal-motoren. Tror ikke det er så mye Epic-kode igjen i den da men... Scott Miller sa også at den største feilen de har gjort med DNF var at de ikke lagde motoren selv. Det hadde gått mye fortere fordi de kunne laget den akkurat slik de ville ha den da. Ikke sitte å omprogramere masse Epic-kode. De hadde jo Brandon Reinhart som koder i 2002, men han jobber ikke der lengre. Han gikk vell over til å jobbe med Star Wars: Galaxies eller noe. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Vel, fra 1997-2001 så gjorde 3DRealms knapt nok annet enn å hype opp Duke Nukem Forever. Masse screenshots også skrøyt de om hvor bra det skulle være. De startet i 1997, da med Quake 2 motoren. I 2001 så byttet de til Unreal motoren. Og de var raskt ute i 2001, med å si at å porte DNF fra Quake 2 til Unreal motoren, ja det ville ikke ta lange tiden. Vel så feil tok de. I dag har DNF etter det jeg har forstått sin egen motor. Dette for at de skal kunne holde følge med Far Cry, Doom 3, Half-Life 2 og S.T.A.L.K.E.R for å nevne noen. De siste bildene fra spillet så skikkelig tøffe ut, så det er synd at spillet ikke kom ut i 2001/2002. Men som de selv har sagt, så representerer ikke disse bildene hvordan spillet er lenger. Endret 26. april 2004 av Cappo Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Vel, fra 1997-2001 så gjorde 3DRealms knapt nok annet enn å hype opp Duke Nukem Forever. Masse screenshots også skrøyt de om hvor bra det skulle være. De startet i 1997, da med Quake 2 motoren. I 2001 så byttet de til Unreal motoren. Og de var raskt ute i 2001, med å si at å porte DNF fra Quake 2 til Unreal motoren, ja det ville ikke ta lange tiden. Vel så feil tok de. I dag har DNF etter det jeg har forstått sin egen motor. Dette for at de skal kunne holde følge med Far Cry, Doom 3, Half-Life 2 og S.T.A.L.K.E.R for å nevne noen. De siste bildene fra spillet så skikkelig tøffe ut, så det er synd at spillet ikke kom ut i 2001/2002. Men som de selv har sagt, så representerer ikke disse bildene hvordan spillet er lenger. Det der kan ikke være særlig lønnsomt for dem. Hvis de fortsetter å være så treige, og bytte motor flere ganger kan de jo lett utsette spillet 2-3 år til. Og ansatte koster penger... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det der kan ikke være særlig lønnsomt for dem. Hvis de fortsetter å være så treige, og bytte motor flere ganger kan de jo lett utsette spillet 2-3 år til. Og ansatte koster penger... Etter det jeg har fått med meg så har 3D Realms svært mye penger. Så de kan egentlig gjøre det de vil. Samtidig har de ikke en spill leverandør som puster de i nakken. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det der kan ikke være særlig lønnsomt for dem. Hvis de fortsetter å være så treige, og bytte motor flere ganger kan de jo lett utsette spillet 2-3 år til. Og ansatte koster penger... Etter det jeg har fått med meg så har 3D Realms svært mye penger. Så de kan egentlig gjøre det de vil. Samtidig har de ikke en spill leverandør som puster de i nakken. De kan nok gjøre hva de vil, men poenget er ikke å ikke tape penger, men å tjene dem. Sier bare at det er vel ulønnsomt for dem å vente så lenge. Hvor lang tid tok det å lage far-cry?3-4år? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 De kan nok gjøre hva de vil, men poenget er ikke å ikke tape penger, men å tjene dem. Sier bare at det er vel ulønnsomt for dem å vente så lenge. Hvor lang tid tok det å lage far-cry?3-4år? Det er sant... får håpe vi får noe mer informasjon på E3 messen. Tror det tok 4år å utvikle Far Cry.. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ingenting å bekymre seg over. 3DRealms har lært noen velunte lærepenger, og kastet bort mer tid enn de hadde planer om, men la dem nå få jobbe til de blir fornøyde. Synes det er aldeles velsignet med en uavhengig utvikler som faktisk har penger og baller til å gjøre sin egen greie. Når det gjelder DNF, så blir det sannsynligvis ikke mer revolusjonerende enn Stalker, Doom 3 og Half-Life 2 til sammen, men dere skal ikke se bort fra at det kan bli morsommere. Husk at Duke Nukem 3Ds teknologi var på god vei mot avlegs allerede da det kom. Men hvem brød seg? Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 De kan nok gjøre hva de vil, men poenget er ikke å ikke tape penger, men å tjene dem. Sier bare at det er vel ulønnsomt for dem å vente så lenge. Hvor lang tid tok det å lage far-cry?3-4år? Det er sant... får håpe vi får noe mer informasjon på E3 messen. Tror det tok 4år å utvikle Far Cry.. Litt sykt å tenke over egentlig... de bruker 4 år på å lage et spill, bruker masse ressurser, og vi runder det i løpet av rundt 24timer. Etter såå mye snakk om HL2, er det over etter 20 timer eller noe der.hehe. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Se! Enda et godt argument for å skjære ned på rantinga om alt som kommer, og heller spille de spillene som alt er ute! Forøvrig er spill til for å nytes, ikke løpes gjennom. 20 timer knall gameplay kan godt fordeles over tre uker, og kan ofte nyte godt av å bli fordelt slik. Litt pusterom gir ofte mer glede. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Ja, det er bra de kjører sitt eget løp, men sluttresultatet burde stå i stil til innsatsen de har lagt inn. Duke Nukem 3D var langt fra utdatert når det kom. Spillet kom med mye nytt og god underholdning. Senere kom Shadow Warrior med en litt modifisert utgave av Build. Selve Build motoren var ikke ny når Duke 3D kom, den var bare blitt litt bedre. Nå har kravene fra oss spiller forandret seg litt. Folk vil gjerne ha bra grafikk, god historie, store doser med spillbarhet og mye moro. Med DNF ala 2001 så det ut som vi ville få akkurat det, men nå vet jeg ikke lenger. Tror ikke du skal ha for store forhåpninger om å se noe til DNF på E3 i år. Spillet skyr oppmerksomhet som pesten og 3DRealms er bare opptatt med å dysse ned hypen, noe som er meget lurt. Et sjakktrekk fra deres side vil nå være å gi ut DNF uten alt for mye brask og barm og virkelig imponere med et skikkelig bra spill. Endret 26. april 2004 av Cappo Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det er ikke jeg som snakker om forventninger her, vet du. Jeg bare velger å tro at spillet blir bra, inntil det motsatte eventuelt er bevist. Og jo, etter at Quake hadde gjort sitt inntog, var det flere titler enn Duke Nukem 3D som plutselig så litt avlegs ut, rent teknisk. Det er klart spillet var imponerende, mitt poeng var bare at toppteknologi ikke nødvendigvis har noe med med spillbarhet å gjøre, og at tech er det jeg bekymrer meg minst for at skal gå galt med Duke Nukem Forever. Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Se! Enda et godt argument for å skjære ned på rantinga om alt som kommer, og heller spille de spillene som alt er ute! Forøvrig er spill til for å nytes, ikke løpes gjennom. 20 timer knall gameplay kan godt fordeles over tre uker, og kan ofte nyte godt av å bli fordelt slik. Litt pusterom gir ofte mer glede. sant det... vi bør nok bruke tid på å spille det som ute NÅ , istedenfor å drømme om framtiden Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 3D Realms sier også at Duke 3D var avlegs rent teknisk Husk at 3DR også har laget ROTT, det var avlegs det (basert på Wolf3D motoren), men det er det aller beste FPS-spillet jeg har prøvd. Masse konge våpen, bra AI (til å være så gamelt). Nei, 3D Realms vet hva de driver med, og jeg stoler på de. De kommer kanskje ikke til å tjene igjen alle pengene på DNF, men hvis de gir ut et craptacular spill så er merkenavnet Duke Nukem borte. Må tenke på framtiden også. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det er ikke jeg som snakker om forventninger her, vet du. Jeg bare velger å tro at spillet blir bra, inntil det motsatte eventuelt er bevist. Og jo, etter at Quake hadde gjort sitt inntog, var det flere titler enn Duke Nukem 3D som plutselig så litt avlegs ut, rent teknisk. Det er klart spillet var imponerende, mitt poeng var bare at toppteknologi ikke nødvendigvis har noe med med spillbarhet å gjøre, og at tech er det jeg bekymrer meg minst for at skal gå galt med Duke Nukem Forever. Jojo. Men på en annen side er alle PC spill avlegs rent teknisk i det spillet kommer ut, for da er allerede noe bedre på gang, så det gjelder jo alle spill. Vel, jeg tror ikke DNF ville blitt noen hit om de hadde brukt en litt forbedret utgave av Build den dag idag. Klart teknologi har noe med spillbarhet og gjøre. Hoppe, dukke, krabbe, flytte på ting, åpne ting, gå hvor du vil for å nevne noen ting som ikke hadde vært mulig hadde det ikke vært for teknologien. Tror kanskje du skulle sagt topp-grafikk. I såfall er jeg enig. Supergrafikk kan ikke redde et dårlig spill. Det er jo en grunn til at folk fortsatt spiller CS, Starcraft og Diablo 2, og den grunnen er hvertfall ikke grafikken. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bare håper de beholder eselet som var i den gamle videon fra DNF. Bestandig drømt om en ride-by-shooting fra ett esel Og håper de tar med Co-op. Det var morsomste i DUke 3D. Vanskeligheten på max, og spille 2 stykker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå