Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) New DNF information coming up today??? George Broussard (3DRealms) posted some weird message today on Shacknews: "When 5000 people are online we'll release DNF stuff. " http://www.shacknews.com/ja.zz?id=9798028 så se til å få ræva deres innom shacknews og registrer dere så vi kan få 5000 bruker online Endret 23. april 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Registert. Hmmm. Betviler nå dette her sterkt da. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Betviler nå dette her sterkt da. Ja, jeg har litt bange anelser selv... PR stunt deluxe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 enten det eller en av de vanlige patetiske spøkene fra george sin side. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Trudde det spillet var "dødt" for lengst. But count on me Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Skader vel ikke, men er endel igjen da Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det var fleip: http://www.shacknews.com/ja.zz?id=9811764 og, ja, jeg gleder meg virkelig til Duke Nukem Forever. Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 personlig mener jeg det hele begynner å bli utrolig patetisk. jess, la oss spøke med å slippe dnf materiale. som jeg skrev på 3drealms forumet, det blir som å ringe til bestemora og spøke med at man har fått kreft og 2 uker igjen å leve.. like før hun får anfall, så hyler man "HAHAHA, det var en spøk" Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre. De får spøke så mye de vil, så lenge de leverer varene. Bommer de på det, derimot, se da begynner det å se patetisk ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Husker jeg så release datoen til Duke Nukem Forever på tothegame.com for 3-4 år siden var Februar 2001. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Husker jeg så release datoen til Duke Nukem Forever på tothegame.com for 3-4 år siden var Februar 2001. Det er jo godt gjort...siden tothegame åpnet 1. september 2001... ToTheGame.com was launched on September 1st 2001. tothegame feirer 3-års jubileum til høsten, DNF derimot feirer vel sitt 7-års jubileum? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Vel, de vet knapt nok selv om spillet er ferdig til 2007. Hva har de drevet med alle disse åra? Har på følelsen at de nå sitter på gjerdet for å se hva Doom 3, Half-Life 2 og S.T.A.L.K.E.R f.eks har å by på. Etter releasen av disse så kanskje det dukker en opp en dato på Duke Nukem Forever, men det er selvsagt avhengig av hvor mye de velger å forandre spillet etter utgivelsen av disse spilla. Kanskje de da bytter grafikkmotor igjen. Nei, info om Duke Nukem Forver har blitt som X-Files. "The truth is out there.". Skal ikke se bort i fra at de gir ut spillet på 10 års jubileumet, altså 2007. Endret 25. april 2004 av Cappo Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Blir grafikken like bra i half-life tror dere? De har jo brukt en evighet på spillet... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Litt lei all drittslengingen mot DNF. 3D Realms sier at det kommer ut "WID". Da blir det litt teit at folk sitter å sier "DNF er en vits, jeg kjøper Half-Life 2 istedet for". Kan man bare kjøpe ett spill? Jeg kjøper spill som er bra (og dessverre noen som er sinnsykt dårlige... Hører du det Conflict: Desert Storm II?!?). Hvis de trenger 10 år på å lage et bra spill så ok, spiller noe annet imens da. Jeg har et mye større problem med folk som rusher ut spill og istedet bruker en evighet på å patche det. Duke 3d rocket, og jeg tror DNF vil kjøre det samme. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Litt lei all drittslengingen mot DNF. 3D Realms sier at det kommer ut "WID". Da blir det litt teit at folk sitter å sier "DNF er en vits, jeg kjøper Half-Life 2 istedet for". Kan man bare kjøpe ett spill? Jeg kjøper spill som er bra (og dessverre noen som er sinnsykt dårlige... Hører du det Conflict: Desert Storm II?!?). Hvis de trenger 10 år på å lage et bra spill så ok, spiller noe annet imens da. Jeg har et mye større problem med folk som rusher ut spill og istedet bruker en evighet på å patche det. Duke 3d rocket, og jeg tror DNF vil kjøre det samme. Og vitsen med å hype det opp i mellomtiden er? Jeg mente at jeg håer de mekker bra grafikk, siden de bruker så lang tid. Dessuten virker hele prosjektet dems veldig useriøst. Bruke 8 år på å lage et spill, og de er ennå ikke ferdig?? Har du hørt noe liknende før? Har de ikke nok penger til å ansette folk eller? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 De har penger, det er som er saken. De kan sitte å mekke på DNF til de er fornøyde med det. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 I bilspill pleier DNF på resultatlisten å bety "Did not finish". Bare nevner det. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 I bilspill pleier DNF på resultatlisten å bety "Did not finish". Bare nevner det. tipper det er det som kommer til å skje med dette prosjektet. Eller, det er feridig, i bestefall om 4-6 år. " Til de er fornøyde med det" skal ikke kjøpe det bare av prinsipp. har venta så lenge at jeg er fly forbanna. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Litt lei all drittslengingen mot DNF. 3D Realms sier at det kommer ut "WID". Da blir det litt teit at folk sitter å sier "DNF er en vits, jeg kjøper Half-Life 2 istedet for". Kan man bare kjøpe ett spill? Jeg kjøper spill som er bra (og dessverre noen som er sinnsykt dårlige... Hører du det Conflict: Desert Storm II?!?). Hvis de trenger 10 år på å lage et bra spill så ok, spiller noe annet imens da. Jeg har et mye større problem med folk som rusher ut spill og istedet bruker en evighet på å patche det. Duke 3d rocket, og jeg tror DNF vil kjøre det samme. Joda, skjønner hva du mener. Men jeg slenger ikke dritt. En annen ting som de burde tenkt på, var som asad sa, at de burde kanskje la være å hype spillet så sinnsykt hvis de bommer på releasen med 3-4 år? Det er bra folk tar seg god tid med spilla og ikke rusher dem, men hvis Duke Nukem Forever flopper etter snart 8 år i produksjon, ja da har 3DRealms et skikkelig problem med tanke på fremtide spill. Og ikke minst er Duke-serien ødelagt for uskuelig fremtid. Håper virkelig for 3DRealms sin skyld at spillet blir skikkelig bra og gjerne sprenger flere grenser og forandrer vårt syn på PC-spill i tiden fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå