TapZ Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Har noen testet dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2043 (Noisecontrol støydempings-kit til chieftec dx) Hvordan var resultatet? bra strøydemping? Lenke til kommentar
HAG Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Monterte det store settet i mitt DA01BD kabinett, slo øra av 10mm Biltema-matter med alufolie eg hadde i dørene før. Nå er det som bråker mest hos meg 2 stk. 12dB Papst innsugvifter foran (på 10,5V), Pal 8045 kjøler med 26dB Papst legger eg ikkje merke til. Har ikkje kjørt uten kabinettviftene, kun med prosessorkjøler og NoiseControl Harddiskkjøler på 5V. Er kanskje ikkje helt korrekt å sammenligne "Bigtower"- med "Miditower"- kittet, men mener det gir ett inntrykk. Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har prøvd mattene i en Aopen Miditower og de funker mye bedre enn den gamle modellen (kork-lignende). Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 jeg har de mattene, funker bra, men ikke fantastisk, fjærner 20-30% av støyen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå