novastaR Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har en ganske ny og god SMC Barricade router. Hvis jeg og en kompis skal linke, plugger han bare i tp-kabelen og hele nettet er oppe å kjører, men hvis han spiller ett spill online(F.eks counter-strike) kan ikke jeg spille. Hvis jeg prøver å spille på nettet er det akkurat som jeg ikke er oppkobla på nettet. Dvs at ikke to stk kan spille samtidig på en router. Dette er jo forferdelig. Hvis du har ett forslag til hvordan dette kan løses, eller vet helt sikkert hvordan, hjelp meg gjerne. TAKK! Lenke til kommentar
novastaR Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Håper på noe hjelp fortest mulig! Sitter i klypa akkurat np Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har du prøvd å resatt routeren til fabrikkinstillingene? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Virket litt mangelfullt her.. det er en router med innebygget switch eller hub? Og den har en dhcp tjeneste formoder jeg? Og dere får ikke de samme ip adressene.. ? Lenke til kommentar
reybr Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Vet ikke hvilken Barricade router du har, men har du prøvd å legge inn nyeste firmware Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har dere forskjellig "KEY" til spillet? Altså dere bruker ikke den samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå