TapZ Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Har noen testet dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2043 (Noisecontrol støydempings-kit til chieftec dx) Hvordan var resultatet? bra strøydemping? Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Det ser varmt ut ihvertfall Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hardware.no eller Overklokking.no hadde testet det kite. Så det er bare å bla igjennom Arkivene så finner du nok testen. :smile: Lenke til kommentar
Lenny Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har det i mitt kabinett. alt passet perfekt og dempingen er meget bra ja. Det eneste er et den samler støv vis du ikke har filter foran vifter og div lufte hull. Jeg har 4 ekstra vifter som suger inn mye støv. Men jeg fikk bare min søster til å kjøpe en strømpe som jeg dekket det meste med. Genial løsning spør du meg. Lydløs og støv fritt. Nå hører jeg ikke hardiskene og div vifter så mye lengre. Cd-romene ble i hvertfall mer stille. det eneste er at temraturen økte meg 4-5 grader. Men det skal pc'en tåle. PS. Ikke plasser pc'en i nærheten av fuktighet. En kompis lot den stå i en fuktig kjeller noen timer. Funker som en fuktsamler. Søk vått inni. Men han var heldig alt virket når han tørde å sette på igjen pc'en etter 2 dagers tørking. :grin: Lenke til kommentar
Zelig Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Det er helt greit, men ikke forvent deg det helt store (eller stille). Jeg satt det inn for noen dager siden, og selv om det var en merkbar forbedring, så kan man fortsatt godt høre duren fra pc`en... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Kjøpte selvklebende 10mm skumgummimatter på Torshov. Litt mer jobb å klippe til, men vesentlig rimeligere. Og resultatet er sikkert like bra - dvs ikke godt nok for å få en stille PC. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. april 2002 Del Skrevet 9. april 2002 Jeg brukte gamle liggeunderlag og dekket hele pcèn. (innvendig da) Støyen har sunket med 15 DB ,men så har kabinett tempèn steget med over 15C da. Har mange planer om og fikse dette. Se hele opperasjonen på: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...um=69&replies=4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå