Lapette Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Fikk tips av en eller annen her at "Knight Online" var et fett gratis MMORPG spill. Jeg prøvde det, og har sittet totalt 1000 timer foran dette spillet etter den tid. Men når jeg tenker etter er det sjelden jeg møter et norskt ansikt i dette spillet. "Jäg är svensk" er en ofte brukt setning, men jeg ser sjelden " Jeg er norsk"-- Er det noen som spiller dette spillet, er på en litt høy level og er keen på å hunte litt med meg? Er selv på lvl43 mage- Send svar a! De som ikke har prøvd det, last det ned fra www.knight-online.com.my Et spill en IKKE BURDE OVERSE!! best ass Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Spilte det ganske mye før, men etter at Battlefield Vietnam kom ut har det blitt nesten ikke noe spilling av KO på meg Synd men sant. PS: En i klassen tror jeg er level 48 eller noe sånnt Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Adressa funka ikke men... Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 hmm... LINK Den skal funke... Kanskje bare mye trafikk? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Dette var oppe en gang før i vinter. Jeg spilte dette ganske mye før, ja. Kom til lvl ~30. Var en rouge. Når blir det P2P? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Håper det er en stund til.. Bleh Gratis er best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå