GeCcO Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 I følge Theinquirer, er nVidia tatt for fusk (igjen). nVidia har brukt Far Cry for å vise fram Geforce 6800 ultra. Et av de største framgangen fra hvordan vi spiller far cry i dag til hvordan det vil bli på et 6800 ultra kort er ps 3.0 støtten. Dette viser seg å være feil, nVidia har nemlig vist fram en sammenligning mellom ps3.0/ps2.0 vs. ps 1.1 i stede for det de hevder er en sammenligning mellom ps3.0 vs. ps 2.0. En representativ fra CryTek skal ha fortalt en person fra ATI som var til stede under nVidia presentasjonen i Geneva at nVidia viste fram en sammenligning mellom ps3.0/ps2.0 VS ps1.1 CryTek ble senere spurt om dette, og de bekreftet at nVidia kjørte en sammenligning mellom ps3.0/ps2.0 opp mot ps1.1 Har ikke nVidia dummet seg ut nok ganger nå ? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 muhahahah! in your face nvida lovers! Neida, hørest ikke bra ut Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) -Glem det- Endret 23. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hvis dette faktisk er tilfelle så burde nok nVidia begyne å tenke litt på egen markedsføringsstrategi. Om det er riktig er jeg heller usikker på da dette er en kamp om forbrukerene og det er en representant fra ATI som har utalt seg om saken. ATI vil altid gjøre det de kan for å få nVidia ned i søla, det samme gjelder andre veien. Personelig holder jeg meg til uavhenge tester av produktene før jeg velger å tro på hvordan ytelse de forskjellige produktene er. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Vel, som mange andre har sagt før så er vel The Inq. ikke de mest pålitelige. Får håpe for nVidia at det ikke er sant da men Lenke til kommentar
flydman Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det at det skulle angivelig være en sammenligning mellom ATI sitt PS 2.0 og Nvidia sitt PS 3.0 er jo det folk flest i foruma rundt omkring har trud . Og derfor stilles ATI sitt nye kort i dårlig lys , det hevdes at PS 2.0 kontra PS 3.0 ikke har noen visuelle forskjeller overhodet ,men at PS 3.0 trenger fære (passes) og færre instruksjoner og dermed er noe raskere. Dermed gjennstår det å se hvor raske korta fra ATI er og om ytelsen kan opveie for den økte effektiviteten i PS 3.0 fra NVIDIA Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Slik villendende markedsføring finner man stort sett over alt i alle bransjer. Synd for selskapene det går ut over og ikke minst forbrukere som blir "lurt". Noen lærer av sine feil - andre burde snart begynne å lære. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg såg bildene tidligere på THG, og gikk ut ifra at det var THG som tullet. Tviler på at nVidia ville gjort noe så dumt så de vet ville blitt oppdaget. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Og her kan dere se bildene Dette er ikke en nVidia eller THG side. Og "juksingen" var vel at de ikke opplyste hva den første pixel shaderen var og ikke at de sa den var v2.0 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hmm trist.... Får satse på at det ikke har noen innvirkning på utgivelsesdato... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Er litt usikker på dette er sant. Nvidia sammenlignet, men hva med resten av hw sidene på nettet da? de har da også testet kortet. Vel for meg høres dette ut som bullshit. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Erm, dette her er vel bare BS fra The Inquirer sin side? Jeg har *ALLTID* visst at "Before"-bildene var tatt med PS1.x! Det står jo hvert eneste tenkelig sted jeg har funnet bildene iallefall. Alle sammen som HAR ett eller annet kort med PSX burde jo, som meg, med en eneste gang skjønt at det kke var PS2.0 vi så på. Jeg føler meg iallefall ikke lurt! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Og her kan dere se bildene Dette er ikke en nVidia eller THG side. Du har helt rett, jeg huska feil Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Håper for nVidias del at dette ikke er sant. Ellers vil vel ATI ta siste stikk denne gangen også... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Og her kan dere se bildene Dette er ikke en nVidia eller THG side. Du har helt rett, jeg huska feil Huh. Nei nei nei. Ikke det jeg mente med det. Bildene finnes nok på THG også. Burde egentlig ikke ha skrevet det. Beklager. Noen som kan ta ett PS2.0 Bilde fra samme stedene som vist her: http://www.pcper.com/comments.php?nid=145 ?? Så vi virklig hadde hatt noe å sammenligne med. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Så veldig på bildene, og da de to nederste bildene her, tviler sterkt på at det er så stor forskjell!!! [FUNNY-MODE:] PAINT [LOGING OFF:] Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har GeForce 4 Ti 4800SE PS2.0? Bildekvaliteten er iallefall mye bedre enn bildene fra PS1.0. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har GeForce 4 Ti 4800SE PS2.0? Bildekvaliteten er iallefall mye bedre enn bildene fra PS1.0. Nei geforce 4 korta har ikke støtte for ps2,0 i hardware men derimot har de ps 1,1 Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Erm, dette her er vel bare BS fra The Inquirer sin side? Jeg har *ALLTID* visst at "Before"-bildene var tatt med PS1.x! Det står jo hvert eneste tenkelig sted jeg har funnet bildene iallefall. Alle sammen som HAR ett eller annet kort med PSX burde jo, som meg, med en eneste gang skjønt at det kke var PS2.0 vi så på. Jeg føler meg iallefall ikke lurt! Nei, kanskje ikke du. Men majoriteten av pc brukere ville nok tatt dette for god fisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå