Gå til innhold

Returnering av varer hos Komplett?


Anbefalte innlegg

Bestillte en feil vare hos Komplett fant eg ut når eg pakket den opp i dag, så den må returneres. På komplett.no står det:

 

Hent pakken snarest mulig. Logg inn på din konto og registrer din angrerett. Du vil motta en mail som bekrefter at kjøpet / varen er innenfor kriteriene for angrerett, skriv ut denne bekreftelsen og legg den i pakken som skal retuneres. Du betaler kun returporto og ditt tilgodehavende vil bli oversendt din konto et par dager etter at vi har mottatt og behandlet "angrepakken".

 

Men hvordan registrer eg min angrerett på min konto??? Finner ingen link til noe som har med angrerett der!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synes det hele er litt rart med komplett. Jeg skulle sende inn en vare fordi den var defekt. På sidene dems var det null informasjon om hvordan varen skulle sendes, hvor den skulle sendes etc. Måtte tre telefoner til før jeg fikk alt på plass.

 

Fikk til slutt sendt den i en pappeske med avispapir kjøpt på posten, regningen på sendingen skulle jeg vistnok få refundert.

 

Men det at jeg fikk beskjed om å sende saken med en papirlapp der feilen stod synes jeg var litt rart. Ingen ting ble registrert på forhånd

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...