kaliber Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 har dere noen programmer å anbefale? kazaa'n min funker ikke. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Tror nok ikke det er lov... på dette forumet. Ta med deg den jævla Warezen og flytt til Sverige med BBB Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Pell deg vekk, les retningslinjene. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hvis du har winxp så ligger det en oppdatering som heter " Kjøp musikk på nettet " inne på windows update. Men hvis det er warez du er ute etter så følg Pinnella`s råd. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Tror nok ikke det er lov... på dette forumet. Ta med deg den jævla Warezen og flytt til Sverige med BBB Så vidt jeg vet så er det fullstendig lov og laste ned musikk i Norge - men ganske så forbudt å dele, men det var ikke det jeg ville kommentere/starte diskusjon om (den har gått mange ganger før) - det jeg ønsket å kommentere var språkbruken din. Det går ann å være saklig og holde en høflig tone når noen spør om noe. Det som skiller HW fra vanlig news er faktisk at folk her er høflige, og stort sett hjelper hverandre, og ikke flamer noen. Lenke til kommentar
norway Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg skulle gjerne gitt deg 2 - 3 programmer , men det er vell ikke så godtatt her inne. Selv om det er lovelig å laste ned , så nekter de oss å snakke åpent om det her tror jeg. Kan jo prøve , gir deg 2 tips , se selv om di blir redigert bort - 1 - WinMX 2 - Emule/edonkey Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 rolig nå... ikke noen grunn til å hisse seg opp Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Les den du også, norway Lenke til kommentar
Azper Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Det at han skal ha et program for nedlasting av musikk betyr ikke nødvendigvis at han skal ha "ulovlig pirat musikk, harrr" (selv om det de fleste gangene gjør det kan vi jo gå ut ifra at han har rent mel i posen og ikke hoppe på han med en gang) Det virker som en del folk på forumet her bare venter på en anledning til å heve seg over andre og si at de må "Ta med seg den jævla Warezen og flytte til Sverige" Jeg vil anbefale DC++ eller NeoModus (to forskjellige klienter som bruker direct-connect nettverket) PS: Hvis du absolutt skal ha Kazaa, bruk Kazaa Lite istedet, den er uten spyware og slikt Endret 23. april 2004 av Azper Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 neomodus er dårlig spør du meg... ikke opensource engang.. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Tror nok det er mer en 1 som bør lese Retningslinjene. Og husk at Retningslinjene og norsk lov ikke trenger å stemme overens Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 oki.. hmm jaja bare spurte jeg men deler ikke musikk.. bare laster ned.. det er jo da lov ? er det så strengt at man dør av det ? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 No er ikkje retningslijene til forumet det same som norsk lov. Så om Norsk lov seier at det er lov å laste XY, så betyr det ikkje at det er lov å prate om kor du finn XY på nettet her på forumet. Det er nett det same som at det er lov til å røyke inne i hus, men eg tillett ingen å røyke i mi leilighet! Men eg har ingen lovhjemmel for det. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 oki.. hmm jaja bare spurte jeg men deler ikke musikk.. bare laster ned.. det er jo da lov ? er det så strengt at man dør av det ? Ingen som blir så veldig "sure" tror jeg. (Untatt han ene "du vet hvem") Men ville anbefalt deg å fjerne inlegget før noen moderatorer ser det... Lenke til kommentar
alsvartr Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 SoulSeek er konge på lovlig musikk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er vell ikke så veeeeldig farlig å snakke om programmer så lenge det ikke går utover mot 'hardcore-warez-chat' Anbefaler DC++ Tar litt tid å sette seg inn i, men det er veldig bra når man kan det ahpadt Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 oki.. hmm jaja bare spurte jeg men deler ikke musikk.. bare laster ned.. det er jo da lov ? er det så strengt at man dør av det ? Man dør ikke av å snakke om det - man risikerer advarsler og utestengelse. Jeg tipper du snakker om å laste ned opphavsbeskyttet materiale, og da stenger jeg denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg