Rufati Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 I f.eks msn messenger, når du skal sende en fil så åpnes mine dokumeter. Er du i er programm kommer du som regel til programmets dir når du trykker "åpne fil". Det må finnes en måte og forandre dette på? Det er farlig irriterende noen ganger Inget triks i reg eller noe som gjør at man kan gjøre om dette? Lenke til kommentar
Create-IT Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 I f.eks msn messenger, når du skal sende en fil så åpnes mine dokumeter. Er du i er programm kommer du som regel til programmets dir når du trykker "åpne fil". Det må finnes en måte og forandre dette på? Det er farlig irriterende noen ganger Inget triks i reg eller noe som gjør at man kan gjøre om dette? Jeg vet ikke noe om dette med registry-settings, men en mindre elegant måte å gjøre det på er jo å lage snarveier til andre harddisk-partisjoner / mapper inne i Mine dokumenter (selv om du da må ha et ekstra-klikk i forhold til løsningen med registry) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå