Caliber Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei. Sitter på en ngt bravo tilkobling med 10mb plass på ngt's server. Lurte på hvordan jeg får dette "up'n running", uten å ha noe hjemmeside? Har sett flere med et slags katalog-system på webspacen sin, ligner litt på eksplorer. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er bare til å ikke laste opp en index fil. Du laster ganske enkelt opp filene du vil ha i "katalogsystemet". Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Men jeg har problemer med å få koblet meg til ngt's server i det hele tatt. Prøvd med to stk. ftp-programmer, så jeg gjør nok noe feil... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Men jeg har problemer med å få koblet meg til ngt's server i det hele tatt. Prøvd med to stk. ftp-programmer, så jeg gjør nok noe feil... Du bruker denne adressen? ftp.broadpark.no Du skal bruke brukernavn og passord du fikk på arket fra NGT. Ikke kundenummer og registreringskode. Edit: Du må også enable "hjemmesideområdet" på sidene til NGT. Endret 23. april 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Men jeg har problemer med å få koblet meg til ngt's server i det hele tatt. Prøvd med to stk. ftp-programmer, så jeg gjør nok noe feil... Du bruker denne adressen? ftp.broadpark.no Du skal bruke brukernavn og passord du fikk på arket fra NGT. Ikke kundenummer og registreringskode. Edit: Du må også enable "hjemmesideområdet" på sidene til NGT. Får d ikke til nei... Trykker eksempelvis på linken i posten din jeg quoter, og åpner linken dermed med ftp-programmet WS FTP pro. Får beskjed om å oppgi user ID og password (som jeg har på ngt-arket), men får connection failed. Hva kan problemet være? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Prøv å disable/enable passive mode i ftp programmet. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Du bruker samme user/pass som på email ? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Du bruker samme user/pass som på email ? Seff. Har prøvd både passive/active nå, og til og med passet på at portene 20-21 er åpnet (telnet). Begynner å bli frustrert nå... Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Send mail/ring til support hos NGT, de hjelper deg gladelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå