Hr. Jenssen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Sjekk dette BF:V brettet!!! Valley Assault Det er et map som er ganske likt Pytagoras: Operation Green Mile, bare at dette er DRITRÅTT! (ikke tro at green mile ikke er kult, for det er det! det er bare det at dette brettet er perfekt fo min smak!) Brettet er kjempestort! Det inkluderer elver, smale veier, tett skog, høye fjell og hauger og dype daler!!! Installasjon: Pakk ut zip-filen. Flytt filen som heter valley_assault.rfa til ...Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\Levels Det er alt, Enjoy! Kom gjerne med tilbakemeldiner om hva dere synes! NB! Det er IKKE jeg som har laget dette brettet!!! Endret 27. april 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 oooOOOooo, har ikke spilt bfv på lenge. Om dette brettet holder hva du lover får jeg teste det . Laster ned nå Lenke til kommentar
Avt Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hva rått det her !!! Noen som vet om flere maps til downloading ? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 hadde vært bedre om du linka direkte til kartet, slik at vi slipper å krangle oss gjennom en haug med sider og pop-ups før vi faktisk kan laste det ned.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 tror ikke det er mulig på slike sites... det er tross alt reklamen som gjør det "gratis" for oss å laste ned.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 [quote name='Avt' date='27/04/2004 : 14:51'] Noen som vet om flere maps til downloading ? [/quote] Her er en link til ei side som inneholder mange fete u-offisielle maps! [url="http://www.battlefield-vietnam.net/"]BF:V nammenam[/url] Lenke til kommentar
Aquilo Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Ay ay ay, merket plutselig at jeg ikke er så stødig i tysk likevel Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Ay ay ay, merket plutselig at jeg ikke er så stødig i tysk likevel Det er jo ikke farlig! kan noen få setninger på Tysk, men ikke veldig bra! Likevel er det jo lett! Gå inn på "Maps" i Download seksjonen i margen til venstre! Ikke fortell meg at det er vanskelig!!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Vel vel... Lager en link RETT til brettene, hvis dere må ha det inn med en teskje! Da skulle det være i orden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå