dimiles Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Tatt fra tråden "En kristen kamerat sier at du MÅ være kristen, For å komme til himmelen" der luftbor sier til karen: Dessuten kan alle kristne (og i samme slengen muslimer, jøder osv) ta kollektivt selvmord pga de vil hindre meg min billigpils! Veldig bra sagt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kan ikke si jeg tok den..... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Kan ikke si jeg tok den..... Word Lenke til kommentar
VegarK Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hva er det ikke å forstå??? Synes luftbor sin kommentar var bra og er helt enig i den. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Hva er det ikke å forstå??? Synes luftbor sin kommentar var bra og er helt enig i den. Folk er forskjellige. Jeg lo vaffal godt da jeg leste den. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Øgly font, Haltan. Til poenget: "Hehe" Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kom til Bergen da! Herman Friele (ordfører i Bergen) vil ikke følge pålegget fra departementet om å stanse "priskrigen" angående øl. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Kom til Bergen da! Herman Friele (ordfører i Bergen) vil ikke følge pålegget fra departementet om å stanse "priskrigen" angående øl. Herman Friele er håpløs.. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kom til Bergen da! Herman Friele (ordfører i Bergen) vil ikke følge pålegget fra departementet om å stanse "priskrigen" angående øl. Herman Friele er håpløs.. Takk! Lenke til kommentar
GSM Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Kom til Bergen da! Herman Friele (ordfører i Bergen) vil ikke følge pålegget fra departementet om å stanse "priskrigen" angående øl. Herman Friele er håpløs.. Herman Friele er kul! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Kom til Bergen da! Herman Friele (ordfører i Bergen) vil ikke følge pålegget fra departementet om å stanse "priskrigen" angående øl. Herman Friele er håpløs.. Herman Friele er kul! Ja, litt av en kuling.. Eller ikke? On Topic: kan ikke si jeg tok den der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå