erikstein Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Noen som vet om en plass hvor de selger kort som funker greit med dual p2 xeon slot 2? Finner bare de sinnsykt dyre lancewood korta. Og det blir jo fort 5000,- bare for hk. Trenger ikke masse greier på kortet osv. har alt eksternt. Noen som vet? :smile: Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 ingen som vet noe eller? :sad: Lenke til kommentar
chma Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 har ikke funnet noe, men jeg tror nok kortene er ganske dyre (selv brukte). Du må evnt. søke på eks ebay eller andre større auksjons steder for å finne noe brukt.... mvh CHristian:) Lenke til kommentar
Zerax Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hør med Compo-Data.no de får takk i det meste super service. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Joda...jeg har spurt alle de "store" webshoppene. Ingen kan skaffe det, fordi produktet er utgått. Så jeg må bare smøre meg med tålmodighet og håpe at en person vil selge meg sitt brukte kort :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå