Lufen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Akers mic les selv de skal vist være konk Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Akers mic les selvde skal vist være konk Likte dem Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 skulle jo egenbtlig tro de tjente noe penger da men Ser vist ikk esånn ut Synd de har gått konk Lenke til kommentar
3dme Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 For et par år siden gikk de konkurs (la ned filialen grunnet økonomiske prolbmeos) her i bergen og,vil det ingen ende ta? Lenke til kommentar
dr_k Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 kanskje ikke så rart m de prisene de har da... Microplex: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=KOSSUR40 Akersmic: http://www.akersmic.no/trade/productview/92289/33/ dr_k Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Enig. De var/er alt for dyre. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 kan takke seg selv da de har 'sovet' på gamle bragder... I dagens hardkjør med så knallhard konkuranse så må man jo hele tiden være 'on the edge'.. synd, da det var et fin sjappe! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Slik man reder ligger man sier jeg bare. Gjør meg ingenting at dem er borte, har jo priser som er hinsides. Play.com sier jeg bare Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Akers mic har rett og slett vært for dyre i forhold til platekompaniet og free record shop, som har flere konkurerende butikker i nærheten av akers mic sine. Så nå gikk det på dunken for de..synd, kanskje ikke for oss som kunder, men er en hel del ansatte som mister jobben. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 fysjameg, jeg som fikk et gavekort til jul hos dem.. vet noen når butikken på byporten legges ned? eller ble den lagt ned med umiddelbar virkning? --alexio Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Slik man reder ligger man sier jeg bare. Gjør meg ingenting at dem er borte, har jo priser som er hinsides. Play.com sier jeg bare Hmm, er vel ingen norske sjapper som kan konkurrere med prisene som f.eks play.com har. Husk at norske butikker må betale moms osv. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Dette var jo kjekt siden jeg har en større ordre hos de Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Dette var jo kjekt siden jeg har en større ordre hos de Ligger alltid noe som beskytter deg som forbruker mot dette i forbrukerloven Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Hvorfor er web-siden fortsatt oppe, og uten informasjon om konkursen? Skal folk bare bestille, og ikke få varene de har bestilt (og kanskje betalt for) eller? Synes det er sløvt. Eller kanskje de skal fortsette med web-shop? http://www.akersmic.no Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Brukte flitting Akersmic da dei var i Bergen, men da dei la det ned så gikk eg over til online kjøping og etterkvart fant eg andre shopper. Skulle ha meg eit Koss headset her om dagen og prisen på Koss UR40 var dobbel så stor hos Akersmic som hos Komplett, da er den butikken automatisk bortvalgt Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Er ikke overrasket over dette. Akers Mic var tidligere ei sjappe jeg likte, og har kjøpt mye rart der før i verden. (kjøpe min første Laser disc spiller der....hehehe stoooooore plater) De siste åra har ikke Akers mic vært mye å skryte av, desverre. V Lenke til kommentar
rlz Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Kjøpte en DVD-spiller derfra til jul, gikk nesten en måned før jeg fikk den + at jeg måtte betale et forhåndsgebyr på 500,- Likevel synd at de gikk konk da... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Mange i Norge selger DVDer til lavere priser enn det Akers Mic gjør(gjorde dersom konkursen også gjelder nettbutikken, mulig denne er separert fra butikkene?), blant annet Elkjøp, Lefdal, Spaceworld(delvis) og Coop OBS OBS har kongepriser på nye DVDer i Norge, ikke i samme klasse som play.com, men klarer som regel å få dem under 200.-, noe som er bra. Av og til gidder jeg ikke å vente på DVDer fra utlandet og da er de ett greit alternativ. Kjøpte faktisk også endel av Akers Mic da de hadde butikk i Trondheim, men det er mange år siden(var vel forrige krise), en av grunnen var at de hadde bra utvalg på Sone 1(hvis utgivelser da var overlegne sone2 utgivelsene, bla mht lyd og ekstra stuff, men også lansering). Når man først handler online velger man ikke dyreste sjappe, det burde også Akers Mic forstått, ikke har utvalget vært det beste heller. Var også dem som ødela forandringen av 200.- grensen sist den var oppe, så helt ufortjent er ikke dette mht den type arroganse.... Ingenting er verre enn en butikk som ikke tåler litt konkurranse. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Mange i Norge selger DVDer til lavere priser enn det Akers Mic gjør(gjorde dersom konkursen også gjelder nettbutikken, mulig denne er separert fra butikkene?), blant annet Elkjøp, Lefdal, Spaceworld(delvis) og Coop OBS OBS har kongepriser på nye DVDer i Norge, ikke i samme klasse som play.com, men klarer som regel å få dem under 200.-, noe som er bra. Av og til gidder jeg ikke å vente på DVDer fra utlandet og da er de ett greit alternativ. Kjøpte faktisk også endel av Akers Mic da de hadde butikk i Trondheim, men det er mange år siden(var vel forrige krise), en av grunnen var at de hadde bra utvalg på Sone 1(hvis utgivelser da var overlegne sone2 utgivelsene, bla mht lyd og ekstra stuff, men også lansering). Når man først handler online velger man ikke dyreste sjappe, det burde også Akers Mic forstått, ikke har utvalget vært det beste heller. Var også dem som ødela forandringen av 200.- grensen sist den var oppe, så helt ufortjent er ikke dette mht den type arroganse.... Ingenting er verre enn en butikk som ikke tåler litt konkurranse. Forskjellen fra akersmic til de butikkene du nevner er at akersmic lever/levde av å selge dvd'er. Mens Elkjøp, Lefdal, Obs osv tjener penger på alt mulig annet. Dette gjør at de kan kjøre prisene på dvder i kjelleren, da dette mest blir lokke varer. Billige dvd'er vil jo få flere til å kjøpe dvd-spillere, widescreen tv, hjemmekino osv. De er jo også en del større så de har sikkert bedre innkjøpsavtaler også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå