xist Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har hatt bluecom i litt over en måned nå, det startet fint, men i det siste så har jeg hatt helt utrolig dårlige pingtider, skjønner kanskje at jeg spiller online, nå de siste ukene har det variert helt utrolig, skjelden jeg klarer og spille uten at jeg får pingspikes opp imot 300ms, noe som er utrolig kjedelig. Men, til poenget, noen andre som har samme problemer, eller vet hva som skjer? Mvh xist! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 har selv samme probet. men virker ikke som det skjer noe hos bluecom Lenke til kommentar
Mordar1 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) kompisen min også sliter med det samme problemet!! (kanskje sett "MS BOOST/PING BOOST" postene hans i Counter strike tråden?) lurer på hva dem driver med jeg! lol Endret 23. april 2004 av Mordar1 Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 jeg har samme problemet, har vært sånn i en uke nå. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Huff da! Sikkert kjipt det, men hver glad dere har ADSL dere Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Huff da! Sikkert kjipt det, men hver glad dere har ADSL dere jaja, har blitt bedre nå utover helgen så Lenke til kommentar
k-man Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Huff da! Sikkert kjipt det, men hver glad dere har ADSL dere Enig med jgrondal jeg også.. man trenger ikke klage så lenge man har noe raskere enn modem og ISDN! en kompis av meg bor 500 meter fra hovedkvarteret til Telenor her i trondheim, men han kan ikke få ADSL pga at "linja hans er sprengt".. Han har prøvd fra de fleste leverandørene, men får samma svaret jaja.. Lenke til kommentar
squad Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har samme probleme med bluecom. linja har vert ustabil i 1uke nå. får ikke spilt noe q3 online og det som er iriterende er at jeg har send 2 mail til dem og klaga, men får bare den stadar mailen som de sender til alle som har problemer med linje! Vil anbefale deg å prøve programmet TPTEST som du finner på http://tptest.se/ for å teste hastigheten. Du kan også teste Ad-Aware som du finner på, bare velg den versjonen som passer til ditt operativ system: http://www.tucows.com/preview/236049.html Dette programmet fjerner en del spyware som ligger og bruker din båndbredde. blablabla! hva holder de på med? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Huff da! Sikkert kjipt det, men hver glad dere har ADSL dere Enig med jgrondal jeg også.. man trenger ikke klage så lenge man har noe raskere enn modem og ISDN! en kompis av meg bor 500 meter fra hovedkvarteret til Telenor her i trondheim, men han kan ikke få ADSL pga at "linja hans er sprengt".. Han har prøvd fra de fleste leverandørene, men får samma svaret jaja.. Haha... er linja sprengt?? hva pokker mener de med det? Lenke til kommentar
3dme Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Huff da! Sikkert kjipt det, men hver glad dere har ADSL dere Enig med jgrondal jeg også.. man trenger ikke klage så lenge man har noe raskere enn modem og ISDN! en kompis av meg bor 500 meter fra hovedkvarteret til Telenor her i trondheim, men han kan ikke få ADSL pga at "linja hans er sprengt".. Han har prøvd fra de fleste leverandørene, men får samma svaret jaja.. Haha... er linja sprengt?? hva pokker mener de med det? At noen har vært kreativ med c4 i nærheten av en av linjene dems? Endret 23. april 2004 av 3dme Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Huff da! Sikkert kjipt det, men hver glad dere har ADSL dere Enig med jgrondal jeg også.. man trenger ikke klage så lenge man har noe raskere enn modem og ISDN! en kompis av meg bor 500 meter fra hovedkvarteret til Telenor her i trondheim, men han kan ikke få ADSL pga at "linja hans er sprengt".. Han har prøvd fra de fleste leverandørene, men får samma svaret jaja.. Haha... er linja sprengt?? hva pokker mener de med det? at linjens kapasitet er fylt opp tror jeg Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Huff da! Sikkert kjipt det, men hver glad dere har ADSL dere Enig med jgrondal jeg også.. man trenger ikke klage så lenge man har noe raskere enn modem og ISDN! en kompis av meg bor 500 meter fra hovedkvarteret til Telenor her i trondheim, men han kan ikke få ADSL pga at "linja hans er sprengt".. Han har prøvd fra de fleste leverandørene, men får samma svaret jaja.. Haha... er linja sprengt?? hva pokker mener de med det? at linjens kapasitet er fylt opp tror jeg Det kan være ekstrem overhead, at han ligge veldig langt unan sentral, eller at kabler er gamle å morkne.. Lenke til kommentar
xist Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 mulig det er på tide å bytte ut kabler i så fall jeg hadde av en eller annen grunn klart og skyte vår telefonkabel med luftgevær en gang i tida, så den var blitt ustabil, endte med at vi bytte linja fra huset til nærmeste hovedlinje. Nå funker den bra, så lenge ikke bluecom bugger. (fant ut hvorfor, sentralen er overbooka, så de må oppgradere, håper virkelig de gjør det!) Lenke til kommentar
xist Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Weee! Fått dato på linjeoppgraderingen ! får 2mbit den 29'ende Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 .. Er visst ikke bare meg som har problemer nå gitt.. Det er utrolig tregt fra BC nå ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå