dTd Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) hei jeg skal ha meg en mp3 spiller og er litt i tvil om hvilken jeg skl velge og je stiller noen krav ikke over 1500 kr inkludert frakt en som ikke trenger drivere og har usb på selve greia så man ikke trenger kabel mulighet for å ha med seg andre filer (bilder, text dokumenter osv) ikke oppladebart batteri via usb og minst 128 mb kan noen gi meg noen gode råd jeg lurer på creative muvo nx men har hørt en god del negativt om den og er i tvil jeg vet ike mo det er sant men. ##overdreven bruk av smil kan lett skaffe deg en advarsel. Vær glad jeg bare redigerte de bort - enden## Endret 24. april 2004 av enden Lenke til kommentar
eiiriiik Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) hei jeg skal ha meg en mp3 spiller og er litt i tvil om hvilken jeg skl velge og je stiller noen kravikke over 1500 kr inkludert frakt en som ikke trenger drivere og har usb på selve greia så man ikke trenger kabel mulighet for å ha med seg andre filer (bilder, text dokumenter osv) ikke oppladebart batteri via usb og minst 128 mb kan noen gi meg noen gode råd jeg lurer på creative muvo nx men har hørt en god del negativt om den og er i tvil jeg vet ike mo det er sant men. Ta muvo'en! det er en drit bra mp3-spiller med de kravene du stiller Endret 24. april 2004 av enden Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jepp, den nye muvoen er bra, det er den/de gamle som er dårlige. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jepp, den nye muvoen er bra, det er den/de gamle som er dårlige. er de gamle muvoene NX, og de nye TX? bare lurer for jeg har bestilt meg en TX.. ligger på post kontoret og venter på meg Lenke til kommentar
Moonscape Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Alt jeg vet om muvo (de gamle hvertfall) er at de var crap! masse bugs, dårlig lyd og en del gikk fort i stykker. Alle jeg kjenner som hadde en virket ikke særlig fornøyd med den, men den nye vet jeg ikke noe om. En spiller jeg kan anbefale som ikke koster så altfor mye er Apacer sin! http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30028 Denne er en testvinner i flere hifi-blader jeg har lest, og jeg har selv en! Spiller utrolig høyt gjør den også!! Men dersom du hadde vært villig til å betale 2300 kr ville jeg valgt en ipod mini. Den er rett og slett bare rå! (har den også selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå