Stor Oddnoga Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Aaaaah..... Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 For en uke siden gav vi dere de første detaljene om dette spillet, og nå har Electronic Arts offisielt kunngjort tittelen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jepp, det blir kos med en oppfølger! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Gleder meg allerede.Har ikke fullført Underground enda Men håper for guds skyld at EA gjør noe med frameraten på Ps2-versjonen,den kunne vært mye bedre.Så dårlig er ikke Ps2 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg håper for guds skyld at dette ikke bare er en cash-in, sånn som maaaaange av EA spilla er. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har bare prøvd NFSU to tre ganger, men håper at 2'ern blir mye bedre! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ahh... Ser ut som EA har forstått tegninga. Dette høres virkelig lovende ut. Hvis de klarer å gjennomføre dette på en bra måte så kan det virkelig slå ann, og da kan det jammen være duket for Need For Speed: Underground 3 også. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 ser ut til å bli litt mere Street Legal inspirert gameplay nå, det er bra...håper bare de ikke har prøvd og kopier flere aspekter ved det spillet :\ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det bør seriøst bli veldig mye bedre enn 1 versjonen.. en haug med feil på spillet.. elendig patch oppdaterins sak. dårlig game play.. tenker da på at man kunne kjøre som en gal og ikke dra i fra på noen slags måte.. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 ser ut til å bli litt mere Street Legal inspirert gameplay nå, det er bra...håper bare de ikke har prøvd og kopier flere aspekter ved det spillet :\ Enig i at det hørtes litt Street Legal ut, men jeg synes derimot at de burde hente mer fra de spillene. Både styling og trimming er bedre gjennomført i Street Legal, langt større frihet, og du gjør ting selv i større grad. Typisk at det reklameres med antall mulige kombinasjoner. Det er jo bare vås. Det er ikke mange gjenstander du trenger å kunne velge mellom før antall kombinasjoner blir veldig høyt, men det trenger ikke bety at du føler du har stor frihet til å skape bilen slik du selv vil. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Håpar at den blir bedre enn den første. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Totalt vil Need for Speed: Underground 2 inneholde 70 milliarder mulige kombinasjoner av maling, klistremerker og liknende. Can't wait Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Håper de fikser ettpar ting fra NFSU da - Hva er liksom poenget med glinsende asfalt som ser islagt/våt ut uten å være det, irriterende og unødvendig, gir dårligere oversikt. - Automatgir burde få mye bedre akselerering, så slappt som det er i NFSU så går det ikke ann å kjøre med automatgir så hva er poenget med å ha valget? - "Reset" for å få bilen tilbake på veien, bør funke umiddelbart istedenfor å se bilen fly gjennom luften i 15 sekunder i slow motion. - Bedre menyer og autosave når man velger "Quit to windows". - De burde la folk som faktisk har peil på biler få en finger med i spillet for å si det sånn, ikke bare en som kjører litt for å spille inn ettpar filmklipp. Jeg setter høy forventning til NFSU II, har VELDIG lyst til å maile dem, men jeg tviler sterkt på at EA games bryr seg...De er litt "Elkjøp" og lager det de vil uten å se seg tilbake eller bry seg så alt for mye. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg setter høy forventning til NFSU II, har VELDIG lyst til å maile dem, men jeg tviler sterkt på at EA games bryr seg...De er litt "Elkjøp" og lager det de vil uten å se seg tilbake eller bry seg så alt for mye. Vel, hvis mange sender mail, med mange gode og lignende ideer, så skal du ikke se bort i fra at de ser på akkurat disse. De burde hvertfall det. Jeg vet Blizzard er flinke til å gjøre ting med feedbacken de får. Og det er sikkert andre selskap der ute med litt respekt for seg selv som gjør det samme. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Dette høres veldig lovede ut! Kunne ønske meg _enda_ litt flere biler å velge blant da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg