d0ppler Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 jeg ser ikke helt problemet.. klarer ikke etter beste evne å forstå dem som faktisk gidder å syte over at ølprisen har gått opp en hel krone... -er det sant??? ÉN KRONE?? FY**** da kommer jeg til å bli ruinert!! Javel.... Hvor mange øl drikker du i måneden?? Du må drikke SINNSYKT mye hvis dette får konsekvenser for deg, og hvis det gjør det, da har du et ALVORLIG alkoholproblem, snakk med lege/psykolog istedenfor å syte i dette forumet. Hvis vi sammenligner oss med andre land så er det kanskje dyrt øl i Norge, men man glemmer som regel et par ting når man slår seg på brystet og sier at det koster kun én krone for en flaske øl i polen; LEVESTANDARD og ikke minst LØNNINGSPOSEN din. Vi bor i et rikt land, og absolutt ALLE nordmenn som har jobb har råd til å bli skikkelig drita hver helg, hvis det er det som er poenget. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Det som er poenget er kanskje mer prinsippet. Så lenge staten får de avgiftene de krever, er det kanskje mange som er frustrerte over at de TVINGER opp prisen på den måten de gjør. For meg gjør det ikke så mye, jeg kjøper bare Tuborg uansett. Den koster jo 10 kr/flaske allerede. Seidel = Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Oovz har faktisk skjønt det... det er for min del, kun en prinsippsak, jeg synes det er utrolig irriterende at diverse ministre og organisasjoner skal sutre seg til at ølprisen blir satt opp igjen... Hva er så skadelig med billig øl? Er det bedre å ha råd til øl hver helg, enn å drikke tvilsom hjemmebrent 2 helger i måneden? etter min mening så, JA! Og for de som ble skremt over hamstringen av billigøl: Jeg tror nok ikke vi hadde sett samme hamstring om det hadde blitt bekreftet at prisen ville holdt seg. Var nok en slags lykkerus-\panikkhamstring vi var vitne til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå