sfougner Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg har sett litt på GF4 kort, creative, gainward, asus, ati, jahh, hvilket er "best"?? Det er jo optill 1000 kr forskjell på noen av de... (jeg tenker på ti4600 kortene) Takker for svar.... :smile: Lenke til kommentar
JonV Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Jeg personlig ville valgt ASUS :smile: det skjermkortet har AGP pro som gir lit mer power til kortet :smile: Hvis hovedkortet ditt støtter det da. AGP sloten er litt lengre en vanlig. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 hehe hvor fant du Ati GF4 Ti4600? :razz: Creative er billigst så forvent å få akkurat det du betaler for. Jeg vil anta at det er et godt kort til den prisen, men du får ikke med noe ekstra. Det er vel 1x tv-ut, 1x DVI og 1x D-SUB (VGA) utg. Kjøper du Gainward sine GF4 Ti4600 så får du jo 2x DVI utganger (med medfølgende overgang D-SUB (VGA)), Tv-inn og ut. Går du for toppmodellen har den også 3d-briller og et Firewire kort i pakka. Dessuten har kortet kjøleribber på rambrikkene som kan hjelpe ved overklokking. MSi sine kort har tv-inn og ut, 3 full versjoner av ok spill. 2x DVI og 1x D-SUB utg. Resten har jeg ikke sett noe særlig på. Jeg endte opp med MSi sin GF4 Ti4600 fordi jeg vil ha tv-inn men hadde ikke tid til å vente på Gainward sitt kort. Skal du kun spille så ville jeg nok gått for Creative sitt billigkort. MÅ du overklokke dritten ut av grafikkortene dine så vent på Gainward sitt, men da får du med tv-inn osv osv. Asus tilbyr en Ti4600 for enhver smak, såvidt jeg kan se på hjemmesida dems (sjekker nå) så kan du få den helt bar, med tv-ut, og i deluxe versjon med tv-inn/ut, 3d-briller osv... Alle 3 versjoner har 1x DVI og 1x D-SUB. Abit pleier å levere bra kvalitet på sakene sine, men jeg har ikke sjekket hva de har å tilby av GF4. Lenke til kommentar
sfougner Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 ok, skal bare bruke det til spilling,men hadde vært kjekt med tv-in, så jeg får se, har aldri brydd meg no særlig om overklokking så... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 har ikke erfaring med GF4, men ta en kikk på Gainward modellene... de er vanligvis billigere, og til dels klokket opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå