destroyy Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Skal stille opp mhz på min cpu, for den yter ikke det den skal, Må jeg da i bios gå på Advanced så Cpu speed, og endre den? Hadde en amd athlon xp 2100, så kjøpte jeg en amd athlon xp 2800 Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ta deg en pris du så finner du nok ut av det.. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 pris ? Serriøst , svar vis du veit det Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ta deg en pris du så finner du nok ut av det.. hehe.. lol! ja du må nok inn der på advanced og herje litt ja... om pcn din ikke blir stabil så kan du sikkert øke volt litt.. men sjekk temp... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Etter som jeg forstod så var den ikke like rask som den skulle være? Da kan du bare sette den opp til stock hastighet uten å være redd for å få et ustabilt system. Du må på "advanced chipset... noe mer" å fikse det ja. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Har finni ut at jeg tydeligvis må endre på cpu/pci Frequency (mhz) opp til 166/33 , den står nå på 100/33 , kan det stemme ? vis ja , så er eneste problem at jeg ikke veit hvordan jeg stiller pc`en til jumperfree mode , for det måtte jeg stod det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå