Knudix Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Tenkte å prøve meg på en slik mod som hardcoreware har gjort med den E-macen sin og lurer på to ting... Er det mulig og gjøre dette uten å plukke ifrahverandre lcd skjermen? evt. hvordan gjøre det safe. Og om jeg må jorde noe for at ikke hele greie bare sier poff og slutter å virke om noen kommer borti. Endret 23. april 2004 av Knudix Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Skjermen burde stå en god stund før du åpner den, for å lade seg ut. EDIT: Åja, sånn ja... så det nå. Jaja, CRT-skjermen burde stå litt iallfall Endret 23. april 2004 av pZion Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 korleis får du ein PC inn i ein LCD skjerm? det skrives "jording" forresten, ikkje "gjording" Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) skal jo bygge en lcd + pc inn i en ctr da... Endret 23. april 2004 av Knudix Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det hadde vært forferdlig nice:P Men mye utskjæring da :/ .. Men fremdeles veldig nice Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Ingen som vet noe om jordig av tingsten? Faren min sa jeg måtte ha ett sammenhengende chassie på insiden i metall til alle komponentene. Stemmer dette? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) er det ikke jording i PSU'en a? Endret 23. april 2004 av stidz Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 jo, men poenget i en vanlig kasse er, så vidt jeg kan forstå, at alle kompoentene er jordet via kassa til jordinga i PSU... CRT-kassa er av plast, ergo vil overspenning måtte gå gjennom det elektriske systemet ...eller noe sånt Lenke til kommentar
stidz Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hmm. funker sikkert med en ståltråd surra rundt ledningene og til PSU'enså holder du samtidig styr på kablene også Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) tror jeg kommer til å satse på kobbertråd mellom alle festepunktene til HW og jord fra PSU i trekabinettet mitt.. Endret 24. april 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
stidz Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 tror jeg vill gjort det samme. kan jo gjøre noe kult ut av det også. vet ikke hva men du kommer sikkert på no. lykke til da. dette vil jeg følge med på Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Så det vi kom frem til var at om jeg bruker harddisk holderen til et gammelt kabinett og bruker metall som skjelett på innsiden så holder d om dette er koblet sammen med kobbertråd? Skal bruke bunnen av det samme kabinettet til HK og PSI kort. Endret 24. april 2004 av Knudix Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Da var fase en ferdig... Har "guttet" skjermen og fant ut at jeg kan bruke jordingen som skjermen hadde som jording. Det er et metall chassie som går rundt hele skjermen på innsiden Fase to blir og skjere hull til alt og tilpasse alt slika at alt får plass. Noen som har en mening om hvilike farger jeg ska spraye skjermen i? Tenkte på svart utenpå og kanarigult inne! Kan desverre ikke ta bilder for har ikke digitalkamera og leste at dere ikke godtar mobilbilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå