all right Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 For noen måneder siden kjøpte jeg ny harddisk http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=120523 og den har virket utmerket fram til nå! Eg satte og surfet litt på nettet, og så skulle jeg opne hardisk f: og den ville ikke opne f:/ er ikke tilgjengelig paramenteren er feil sto det. Hva skal dette bety? Jeg har prød HD i en annen pc samme feilen der. Disken har NTSF på den. Jeg vil ikke formatere disken det er velldig mye jeg ikke vil miste innpå der!! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
all right Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Jeg gikk inn på Datamskinbehandling eg der sto det Disk 1 Dynamisk Uleselig Lenke til kommentar
heggi Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har det samme problemet selv med en maxtor 200 gb. Har ikke OS på denne men etter at jeg instalerte os på ny disk så klarer jeg ikke og lese fra denne disken lenger. Får samme feilmld om at disken er uleselig.. Har prøvd og kopiere fra maxtor over til Western Digital 200 gb, men da blir musikk filene helt "skjeive". dvs at en sang inneholder mix av flere sanger (kan sikker være kult det da..) MEN jeg leste noe på maxtor sine hjemmesider om at disken IKKE måtte være Dynamisk.. Skjønte ikke helt hvorfor da.. Håper du / jeg får noen svar/hint vedr dette.. Lenke til kommentar
Ostoremann Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kan kanskje tyde på at disken er på vei mot de evige jaktmarker... Backup er kanskje et stikkord her... Føler med deg! Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har maxtor 160 gb selv jeg. Gå på maxtor sin HP og download den disk maker greia som sjekker hardisken for feil, hvis den finner dette kan du sende den tilbake og kreve ny. For mer dealiert informasjon kontakt meg Lenke til kommentar
heggi Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Veldig bra hvis du kommer med noen tilbakemeldinger på din disk, all right.. Får ikke gjort noe med min disk før til mandagen så hvis du har noen nye tips og tilføye, skrik ut eller send meg en pm.. Lykke til.. Lenke til kommentar
all right Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Takk for alle svar!!! Jeg har våre vekke en liten stund, og har derfor ikke svart. Men jeg leser at "heggi" har nesten det samme problemet bare at han kommer innpå disken det gjør ikke jeg!!! Lenke til kommentar
all right Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Harb noen en linktil dettew test programmet "Stian2345" snakker om Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Problemet kan ligge i dårlige/lange/skadete kabler som har gjort disken korrupt, les denne guiden og prøv noen andre (forhåpentligvis også bedre) enn de du har. Ellers så kan du sette ned farten fra f.eks ATA133 til ATA100 eller ATA66 og se om det hjelper. Lykke til!!! (Siste utvei er vel kanskje det-der-firmaet-som-finner-tapte-data) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 IBAS? men det er svinedyrt Men du hvis du overklokker og kjører pci frekvens for høyt skjer dette. Du har ikke gjort det? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 IBAS? men det er svinedyrt Men du hvis du overklokker og kjører pci frekvens for høyt skjer dette. Du har ikke gjort det? IBAS (takk for navnet) er bare svindyrt hvis du skal ha alt innen 24t, men lar du dem ha den en uke faller prisen betraktelig. Her er en link hvis du er interressert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå