d0ppler Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 bare lurte på om et helikopter i bf:v har punkter som er mer sårbare enn andre, feks om det er bedre å skyte på haleroret enn feks på underkroppen. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det blir vell sikkert fortare øydelaggt viss du skyter på motoren. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) mange som sier at hvis man sikter på motorene så tar det mer skade (og at det varierer hvor du treffer med SA7 på hvor mange raketter man trenger for å skyte dem ned). Jeg er ikke sikker... jeg tror f.eks. at M16 ikke gjør skade i det heletatt, det kommer iallefall ikke sånne små hvite puffer når jeg skyter mot helikopter med M16... btw, at heli skal tåle mer enn en tanks er jo helt latterlig (det gjør de nemlig i BFV..) Endret 23. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 jeg tror f.eks. at M16 ikke gjør skade i det heletatt, det kommer iallefall ikke sånne små hvite puffer når jeg skyter mot helikopter med M16... Det tar iallefall skade av ak'en, det kommer alltid slike hvite puffs når jeg tømmer ett ak magasin i de... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 takk for svar.. btw, at heli skal tåle mer enn en tanks er jo helt latterlig (det gjør de nemlig i BFV..) det er vel fordi gameplay>realisme, noe som jeg syns er greit. Kanskje heliene skulle bli ett hakk lettere å ta, men tror at gameplayet vil bli ødelagt hvis man skal klare å plukke ned et heli relativt lett med en M16. 2 stk. SA-7 skulle ihvertfall klart å stoppa en huey, noe som ikke alltid er tilfelle for meg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) jeg tror f.eks. at M16 ikke gjør skade i det heletatt, det kommer iallefall ikke sånne små hvite puffer når jeg skyter mot helikopter med M16... Det tar iallefall skade av ak'en, det kommer alltid slike hvite puffs når jeg tømmer ett ak magasin i de... jada, AK'en gjør skade på dem...tror kanskje de har modellert AK/RPD ammo = M60ammo...noe som er litt feil, ettersom M60'en er kraftigere...blir litt feil da, men så "skal" man jo ikke ha behov for å skyte på heli med M16 så mye da og ang. heli armour, joda, greit det, men ffs det tar mer enn 1 RPG/LAW for å drepe den...og kanskje piloten skulle være mulig å drepe? jeg mener iallefall det... Endret 23. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) og ang. heli armour, joda, greit det, men ffs det tar mer enn 1 RPG/LAW for å drepe den...og kanskje piloten skulle være mulig å drepe? jeg mener iallefall det.. Helt klart - irriterer meg grenseløst att jeg ikke kan skyte en pilot som står og 'fetern' over "mitt" flagg. Endret 23. april 2004 av storeelg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Når jeg bruker Heli og skyter under en vietnamesisk anti-luft tank (slik at missilen går under bilen mellom hjulene) sprenges den momentant! Hvis jeg skyter missiler på overdelen av den, øager ikke missilen mer enn 1/2 skade! Lenke til kommentar
rvaag Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Når jeg bruker Heli og skyter under en vietnamesisk anti-luft tank (slik at missilen går under bilen mellom hjulene) sprenges den momentant!Hvis jeg skyter missiler på overdelen av den, øager ikke missilen mer enn 1/2 skade! Er vel logisk at tanks er minst pansret på undersiden.... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 og det er helien's lokaliserte skade vi snakker om regner med den har hvis alle andre vehicles har, men hvor er det best å treffe? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Sett at en tanks har minst armour under seg, har vel helikopteret minst på toppen, dvs rotoren. Selvsagt den vanskeligste plassen å treffe. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 og ang. heli armour, joda, greit det, men ffs det tar mer enn 1 RPG/LAW for å drepe den...og kanskje piloten skulle være mulig å drepe? jeg mener iallefall det.. Helt klart - irriterer meg grenseløst att jeg ikke kan skyte en pilot som står og 'fetern' over "mitt" flagg. mulig å skyte piloten i transport-huey'en, via de åpne dørene Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) og ang. heli armour, joda, greit det, men ffs det tar mer enn 1 RPG/LAW for å drepe den...og kanskje piloten skulle være mulig å drepe? jeg mener iallefall det... Enig i det. Det skulle vært mulig å skyte gjennom frontruta for å knerte pilot og evt han som sitter ved siden av med maskingevær. Irriterer meg grenseløst når det svever en Huey over et flagg og du ikke har sjangs til å gjøre noe som helst. En drep-piloten forbedring hadde etter min mening vært bedre enn å redusere helikoptrenes "helse". På den måten kan man jo kapre et fiendtlig helikopter. Apropos kapre, det hadde vært utrolig bra om det hadde vært mulig for en fiendlig soldat å gå ombord i et helikopter og enten haike eller waste alle som sitter på. Ser for meg kaoset det ville blitt inni et fullasted laste helikopter. Edit: leif... Endret 24. april 2004 av LordTimmy Lenke til kommentar
TDK Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Men hvis det skal gå ann og skyte piloten er det jo bare og dra et magasin med rpd/m60 opp mot helikopteret, du treffer jo garantert... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) det, sammen med fallskjermer bare for piloter ville gjøre hot LZ konseptet mye mer intressant iallefall... okei, så å skyte piloten blir kanskje litt ubalansert, kan se det,...men ffs...du kan jo tømme hvor mange magasiner med RPD/M60 på ett helikopter uten at det tar merkverdig skade ? Endret 24. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
MokkaKaffi Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det er skulle vært slik at man kunne skutt gjennom vinduet på helikopteret. Det er plagsomt at når man sikter på dem i helikopteret med sniper skader man ikke piloten/passasjerene, men helikopteret får en "liten ripe i lakken" (skaden er jo minimal med sniper!!!). Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Men hvis det skal gå ann og skyte piloten er det jo bare og dra et magasin med rpd/m60 opp mot helikopteret, du treffer jo garantert... Er noe i det... kommer kanskje an på avstanden fra heli'en. Å kunne skyte piloten er jo noe som utgangspunktet burde være et mottrekk mot helikoptre som parkerer over et flagg. En AK-47 hjelper lite. Og står du langt unna når du skyter får du som regel en rakett eller en salve fra mitralijøsa i fleisen. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Det er skulle vært slik at man kunne skutt gjennom vinduet på helikopteret. Det er plagsomt at når man sikter på dem i helikopteret med sniper skader man ikke piloten/passasjerene, men helikopteret får en "liten ripe i lakken" (skaden er jo minimal med sniper!!!). En sniper kan ikke gjøre stor skade på et helikopter nei, men det hadde vært noe om man kunne skutt flyger/passasjereren, på transport heli'ene kan man jo som sagt skyte passasjer og flyger. Har en følelse av at helikoptere ville blitt mindre brukt da, nå er det jo så ille at medspillere dreper for et helikopter.. Lenke til kommentar
Prinzmetal Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Teamkillere pga helikopter er lavmål. Det er uheldigvis en del slike idioter. De har vel ikke stort annet å gjøre på, etter at de ble kastet ut fra fotballaget sitt fordi de felte lagkameratene for å få tak i ballen... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det er skulle vært slik at man kunne skutt gjennom vinduet på helikopteret. Det er plagsomt at når man sikter på dem i helikopteret med sniper skader man ikke piloten/passasjerene, men helikopteret får en "liten ripe i lakken" (skaden er jo minimal med sniper!!!). En sniper kan ikke gjøre stor skade på et helikopter nei, men det hadde vært noe om man kunne skutt flyger/passasjereren, på transport heli'ene kan man jo som sagt skyte passasjer og flyger. Har en følelse av at helikoptere ville blitt mindre brukt da, nå er det jo så ille at medspillere dreper for et helikopter.. kan man skyte piloten på transport huey???? har ALDRI jeg opplevd iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå