Gjest medlem-16183 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Heisann, jeg kjøpte Radeon 9800 pro og selvfølgelig fungerte det ikke med mitt Abitkt7a hovedkort og heller ikke hos andre med diverse abit hovedkort...Det jeg lurer på har jeg angrefrist eller en slags måte å få levert det tilbake og få pengene tilbake? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 23. april 2004 av medlem-16183 Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 stikkordet er angrerett og 14 dager..utover det er du dekket av kjopsloven saa lenge kortene er kompatibelt med hverandre paa papiret. axel, OUT Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 fy faen, skal jeg liksom oppgradere til et nytt hk fordi radeon 9800 pro ikke funka med mitt hk? hva ville du gjort? levert det inn og fått et nvidia kort kanskje eller ville du skaffa nytt mobo? Mvh smint Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Faktisk viss ikkje begge produktene er kjøpt på same plass er det berre angreretten som kan brukes Ein selgar er ikkje ansvarlig for at kunde sine andre produkt og den nye porduktet er kompatible så lenge det ikkje har blitt spurd om det eller at selgar på anna måte viste at kundes produkt og det nye ikkje er kompatibelt. Men ved bruk av ein høfflig tone og pene spørsmål om komplett er villig til bytte det i eit anna skjermkort så kan det hende det går likevel, (viss angrefristen er over) mvh JanEirik Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hvor har du det ifra? Tror heller det er ett annet problem du har! Men angrefristen er på 14 dager hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Det lønner seg å spørre hvis du har et eldre hovedkort og skal kjøpe nye komponenter. Hvis de sier at "joda, det funker" og det ikke gjør det, så kan de dekke utgiftene. Eller så sier de "det funker ikke" og anbefaler deg sikkert noe annet skrot, jeg mener topp hardware Sånn som det er nå får du nok benytte deg av angrefristen Endret 23. april 2004 av blackbrrd Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Tusen takk for alle svar, bra å få tenkt ordentlig igjennom hva mitt neste trekk blir. 1800 kroner er masse penger. Men har jeg forstått det slik at Angrefristen fungerer bra? Hva vis jeg tok høflig kontakt med komplett og sier at jeg ikke vil ha kortet likevel MEN at hvis du/dere hos komplett gir meg en god pris på et nyere hovedkort står jeg for mellomlegget.? Tror noen av dere at det kanskje fungerer? Mvh smint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 fy faen, skal jeg liksom oppgradere til et nytt hk fordi radeon 9800 pro ikke funka med mitt hk? hva ville du gjort? levert det inn og fått et nvidia kort kanskje eller ville du skaffa nytt mobo?Mvh smint Kanskje du burde sjekket det på forhånd? Det er som å kjøpe en DVD for så å klage på at ikke du kan spille den i din gamle VHS-spiller. Come on.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) roflmao mener du at jeg skal kunne vite at noen av radeon kortene har annerledes komponenter og at jeg bare kan bruke en spesiell psu? liksom 19 av 20 med abit kt7a får ikke Radeon 9800 pro til å virke..JAAAA det er virkelig stakkars slaver av abit sin skyld. var det svaret du ville ha serpensis? OG det er jo litt vel stor prisforskjell på en dvd og et skjermkort... OG det JEG lurte på var om UANSETT hva problemet er har man da 14 dagers angrefrist og refundering? Endret 23. april 2004 av medlem-16183 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 14 dagers returrett kan brukes utan noko form for forklaring. Det eg skriv om å snakke med komplett var viss det har gått over 14 dager sidan du mottok kortet. Er du forsatt under 14 dagers regelen er det berre å sende det i retur med returskjemaet utfyllt og bestille eit anna kort. Frakt tilbake må du dekke for returen. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jepp, men slå på tråden til dem først eller send en mail så du får et returnr, det må du ha for å sende varen i retur. Ønsker du ikke ny vare får du pengene tilbake,men returfrakten må du selv betale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå