Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hva for et lag liker du å være på de forskjellige mappene og hvilket våpen bruker du på dem? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Aztec: T & AK Dust: T & AK Dust2: T & AK Inferno: CT & Colt Nuke: CT & Colt Assault: CT & Colt Osv.. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Aztec: T & AKDust: T & AK Dust2: T & AK Inferno: CT & Colt Nuke: CT & Colt Assault: CT & Colt Osv.. det hørtes bra ut men det er bedre med ct på dust1 da Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Aztec: T & AKDust: T & AK Dust2: T & AK Inferno: CT & Colt Nuke: CT & Colt Assault: CT & Colt Osv.. det hørtes bra ut men det er bedre med ct på dust1 da Javel du bestemmer Jeg er T pga utfordringen. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Aztec: T & AKDust: T & AK Dust2: T & AK Inferno: CT & Colt Nuke: CT & Colt Assault: CT & Colt Osv.. det hørtes bra ut men det er bedre med ct på dust1 da Javel du bestemmer Jeg er T pga utfordringen. ja de er kule de. her er mine: Aztec: t ak millitia: t ak dust: ct m4 dust2: t ak mange fler....... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Stenges pga dårlig topicbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg