Fredriao Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hatt en 6230 noen uker nå, og valg-knappen, den i midten på 5-veisknappen har gradvis blitt dårligere... Nå funker den overhodet ikke, selv ikke hvis jeg fjerner frontdekselet og trykker direkte på knappen. Og da får man selvsagt ikke gjort så mye.. får ikke slått av tastelåsen en gang ;( Synes forøvrig nokia har laget en ganske dårlig løsning med denne 5-veisknappen! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hatt en 6230 noen uker nå, og valg-knappen, den i midten på 5-veisknappen har gradvis blitt dårligere... Nå funker den overhodet ikke, selv ikke hvis jeg fjerner frontdekselet og trykker direkte på knappen. Og da får man selvsagt ikke gjort så mye.. får ikke slått av tastelåsen en gang ;( Synes forøvrig nokia har laget en ganske dårlig løsning med denne 5-veisknappen! da sender du det til reprasjon vet du Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ja, ikke så veldig mye annent å gjøre.. du kan prøve å ordne det selv, men det er ikke så lurt tror jeg! send den inn, eller kren ny! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå