rivaldo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har et 4400 kort. Det har fungert utmerket for meg. For noen dager siden fikk jeg problemer med xp, tok derfor å formaterte hele c: disken og la inn xp på nytt med de samme driverne som jeg hadde, 56 ett eller annet. Jeg har ikke gjort om noe men av en eller annen grunn hakker all video nå (skikkelig) og flere spill som gikk fint før hakker mye nå, dette er spill som EVE ONLINE og BF:V , Farcry har jeg ikke fått lagt inn enda men hakker det på de andre kommer det garantert til å hakke der også. Jeg aner ikke hva som er galt. Jeg la inn en eldre driver for å sjekke men da fikk jeg beskjed ifra BF:V om at den driveren ikke var tilpasset/støttet BF:V. Kan noen hjelpe meg? Noen som har vært borti samme problem. Jeg har flere ganger lagt inn driverne men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 har du lagt inn nyeste directX? (9.0b) Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Ja selvsagt. Edit: Jeg har aldri klokket det, det har gått på standard siden jeg fikk det. Er det noe program jeg kan bruke som sjekker farta på det, altså minne og slike ting, evt noe overklokke greier? Endret 23. april 2004 av rivaldo Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 takk for svar, den guiden må jeg ta i kveld..for jeg må nå t-banen...skal på jobb...jippi!!! Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har du husket og instalert alle nye drivere til Hovedkort og skjermkort. Har du husket og tatt alle oppdateringer fra windows + Service Pack 1. Du kan jo kanskje prøve å formatere på nytt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå