Ravis Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har ladere fra mine gamle 3230 og 3310 modeller, men min nye 6230 har en lader som ser annerledes ut. Er det risiko for å ødelegge noe om jeg bruker de gamle laderne på min 6230? Det ville jo vært så bekvemt å ha en lader på hytten, en på jobb og en hjemme Lenke til kommentar
sew Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Alle nokia laderne funker på alle nokia telefoner! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Alle nokia laderne funker på alle nokia telefoner! Og bakgrunnen for din påstand er? Nokia har ganske mange ladere Viss du ser nederst i denne posten så vil du sjå kva ladere som finnes og nokre kompabilitets problem mellom lader og telefon. Ravis: Rekner med du tenker på 3210 og 3310 sine ladere som er ACP-7E desse er universelle for nokia og kompatibel med alle nokiar ( som eg har også skreve i det innlegget eg har linka til) 6230 leveres vel med ACP-12E som er den kraftigaste ladaren til Nokia. Denne kan ha problem med å lade ein 3210 men ein 3310 skal gå fint. mvh JanEirik Endret 23. april 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Alle nokia laderne funker på alle nokia telefoner! Ravis: Rekner med du tenker på 3210 og 3310 sine ladere som er ACP-7E desse er universelle for nokia og kompatibel med alle nokiar ( som eg har også skreve i det innlegget eg har linka til) Glimrende! Akkurat hva jeg ville høre! Det betyr jeg kan ha en lader liggende klar på de stedene jeg tilbringer 90% av min tid! 6230 leveres vel med ACP-12E som er den kraftigaste ladaren til Nokia. Denne kan ha problem med å lade ein 3210 men ein 3310 skal gå fint. Greit å vite, disse telefonene skal få fred for min ACP-12E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå