jannaa Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har en mx900 mus og lurer på hvordan jeg finner ut om min laptop kan støtte denne, Jeg har innebygget bluetooth på min Acer Ferrari 3000. og kunne godt tenkt meg å slippe å drasse på ladestasjonen. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg regner med bluetoothen på maskinen din støtter det meste, og jeg blir overrasket om ikke det skulle fungere. Det letteste blir nok at du rett og slett åpner programvaren på maskinen din og tester om dette fungerer La meg høre om det går, litt nysjerrig på det der selv. Lenke til kommentar
jannaa Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har prøvd å koble den til, men får ingen respons. Prøver å finne oppdaterte drivere til bluetoothen.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Installere Logitechdriverene? Lenke til kommentar
jannaa Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Logitech driverene spør bare etter basestasjonen. så jeg får ikke installert dem uten den. (hvis du ikke har noen forslag på hvordan jeg kan komme rundt det) Lenke til kommentar
jannaa Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Har nå lastet ned den siste bluetooth driveren (1.4.1.6) og da fungerte dette. Veldig bra. Eneste er at du ikke kan installere Logitech programvaren som spesifiserer knappene på musen. Men ellers så fungerer dette som det skal. Jann Roger Lenke til kommentar
iNas Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er fint! Legg ellers merke til at i enkelte produktblad blir det oppgitt at pcen "støtter Bluetooth", i en slik situasjon blir må man ha en eller annen Bluetooth-adapter eller -kort i tillegg til Bluetooth-musen. Heldigvis er de fleste pcer som utgir seg for å støtte Bluetooth, seende til å være Bluetooth-kompatibel med Bluetooth-port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå