bufodill Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Se så på bilder: og Endret 23. april 2004 av bufodill Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det kan være en krasj dump fil . Denne blir like stor som pagefile hvis du ikke har endret den . Søk hele C: etter *.dmp Søk på *.log også . Kanskje det sparer deg litt tid . ... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Tror jeg har slått av å dumpe memory til disk på kræsj, men kan søke etter den likevel. Uansett er dette fortsatt ikke en så stor fil, i forhold til hva som mangler på disken min Godt å se at mange prøver å hjelpe, håper vi finner ut av dagens mysterium etterhvert! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ntfs's MFT tar jo også opp endel plass . Vet ikke helt hvordan explorer forholder seg til dette total size messig dog . Metadata file C:\$BadClus:$Bad Metadata file C:\$Boot Metadata file C:\$Bitmap Metadata file C:\$LogFile Metadata file C:\$MFTMirr Metadata file C:\$MFT::$BITMAP På min 60GB C: Er metadata reservert til 12% . ..... Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Man må også huske på at hvis man bruker Xp, og systemgjennopretting er slått på på alle partisjoner, så kan dette vises som brukt plass på en HD.. Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Hva med cache/temp-directory størrelsen på IExplorer/Opera? Edit: Hehe... Så litt lenger opp at du bruker Firefox Endret 23. april 2004 av Sceptic Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Sceptic Skrevet 23/04/2004 : 17:30 Hva med cache/temp-directory størrelsen på IExplorer/Opera? Edit: Hehe... Så litt lenger opp at du bruker Firefox Flink Har fortsatt ikke funnet noe løsning da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå