Joachim_F Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Nå er det klart at Playboy: The Mansion kommer til PS2 og Xbox. I tillegg er det kommet ut en morsom liten video fra spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Blant dette stoffet finner vi naturligvis den typen bilder de fleste av oss forbinder med bladet (med mindre du leser det for spillanmeldelsene) spillanmeldelser? hmm. må vel nesten begynne å lese det da. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ingen av sidene har filmen. File not found Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Og linken til spillets offisielle hjemmeside virker heller ikke. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Merkelig. Jeg har selv lastet ned filmen, men nå ser den rett og slett ut til å være fjernet. Jeg skal se om jeg finner alternative steder å laste den ned på, men det er mulig den ikke dukker opp igjen før E3. Det er av en eller annen grunn mye hemmelighetskremmeri rundt dette spillet (f.eks. ingen skjermbilder). Lenken til den offisielle hjemmesiden skal jeg fikse nå. Det hadde sneket seg inn et mellomrom mellom http:// og www. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Oppdatering: Nå er det mulig å laste ned traileren igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg