Razul Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Det mest universale er vel Hyperterminal i Windows. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 jupp, men jeg er på jakt etter noe annet... Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: On 2002-04-04 13:02, PIIIpower skrev:finnes dette??url? SecureCRT http://www.vandyke.com Nå er det helt umulig å si fra din beskrivelse hva du mener med "universelt router config program". Normalt så bruker du telnet, seriell konsoll og TFTP. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Det jeg vil ha er et grensesnitt som er litt mer selvforklarende enn hyperterminal, men som gjør samme nytten... routeren er en 3com office connect 521s Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Quote: On 2002-04-05 23:43, PIIIpower skrev:Det jeg vil ha er et grensesnitt som er litt mer selvforklarende enn hyperterminal, men som gjør samme nytten... routeren er en 3com office connect 521s Da laster du ned SecureCRT, shareware men er meget bra. Kan brukes både med seriell kabel, telnet, SSH etc. Eventuelt Putty som er gratis, og som også duger greit som telnet-klient. Søk på Google så finner du det. Uansett om du konfigurer ruteren via seriell konsoll, el. telnet så må du nok inn med diverse kommandoer som du ikke kommer utenom. Det blir gjort på nøyaktig samme måte, kun forskjell i oppkoblingen mot ruteren. Du blir du nok nødt til å lese i manualen. Nå er det også store muligheter for at ruteren din kan konfigurers via web-interface. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå