Lacim Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei. Jeg har en Nintendo 64 liggende, nå ubrukt, grunnet utdatering, samt innkjøp av GameCube. Jeg mener å ha lest en eller annen plass at det er mulig å bruke den kontrolleren på PC, altså som en slags gamepad. Er det noen som vet noe om dette, hva som må gjøres og hva det eventuelt koster? Synes det er en bra spake, vil gjerne bruke den til noe nyttig. Hilsen Pinnella Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 det går nok ann å få kjøpt en usb-adapter synes jeg å ha hørt... men er det noen grunn til å ikke bruke den til N64n da? har fortsatt en N64 koblet til på rommet mitt. jeg... den deler TV med den gode gamle Sega MegaDriven (genesis) min Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei. Jeg har en Nintendo 64 liggende, nå ubrukt, grunnet utdatering, samt innkjøp av GameCube. Jeg mener å ha lest en eller annen plass at det er mulig å bruke den kontrolleren på PC, altså som en slags gamepad. Er det noen som vet noe om dette, hva som må gjøres og hva det eventuelt koster? Synes det er en bra spake, vil gjerne bruke den til noe nyttig. Hilsen Pinnella Tror du må ha en overgang fra USB til en sånn nintendo greie! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei. Jeg har en Nintendo 64 liggende, nå ubrukt, grunnet utdatering, samt innkjøp av GameCube. Jeg mener å ha lest en eller annen plass at det er mulig å bruke den kontrolleren på PC, altså som en slags gamepad. Er det noen som vet noe om dette, hva som må gjøres og hva det eventuelt koster? Synes det er en bra spake, vil gjerne bruke den til noe nyttig. Hilsen Pinnella Tror du må ha en overgang fra USB til en sånn nintendo greie! Roght. Som om det finnes. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Jeg vet det eksisterer, men hvor får man tak i en slik en da? :dontgeitit: Lenke til kommentar
simenn Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 http://www.psxcare.com/product.php?xProd=80n64 usb-adapter du trenger en sånn. bare å finne en butikk som er sikker, denne tok jeg bare på slump. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Er du flink med elektronikk og drivere går det altids å lage noe selv Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 http://www.lik-sang.com/info.php?category=55&products_id=93& Har selv bestilt herfra. Fikk varen levert på døra for omtrent ingenting i frakt. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Å lage den saken selv skal jeg vel ha mulighet til å få til dersom jeg orker. Trenger da et lite skjema over ledningene i N-64spaken, samt USBkontakten. Når det gjelder drivere står det at WinXP's drivere takler dette bra selv! Nå er det bare å finne deg en billig kontroller å "ødelegge". Takker for hjelpen alle sammen! Lenke til kommentar
microkid Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du kan få kjøpt en adapter her Digistore Men hvis noen har laget en adapter selv og vet hvordan det gjøres, så si det til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Du kan få kjøpt en adapter her DigistoreMen hvis noen har laget en adapter selv og vet hvordan det gjøres, så si det til meg. 5030934[/snapback] Ca 1 1/2 år forsinket svar, men bedre sent enn aldri blir det sagt.. Endret 20. oktober 2005 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 hehe synes det var bra detkom opp nå for jeg vil mer en gjerne teste ut en sånn elsker Rush serien til N64 men desverre er min 64 borte.. Kun kontrollene og spillene som er igjen hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå