Gå til innhold

Ny klappetelefon

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ha meg en ny mobiltelefon i nermeste fremtid, og jeg har funet ut at denne gangen skal det bli en klappetelefon. Jeg lurer derfor på om det er noen som kan foreslå en bra telefon... Det er viktig meg flott design, men selvfølgelig også specs. Pris bør ikke oversitge kr 5000

Så... hva vil dere anbefalle...??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Motorola V600 = Tung (det liker jeg). Bra kamera. Fin skjerm. Ikke mange som har den (enda).

Samsung E700 = Bestselger. Mange elsker designet. Bra kamera og skjerm.

Nokia 7200 = Gir minst for pengene av alle. Liten skjerm. Bra kamera. Har hittill ikke sett noen som har den, og den skiller seg ut med sine tekstil-deksler. Ganske tung.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
LG 7100 har desverre lite minne og UFB skjerm

Den har vel ikke så lite minne at det får noen stor konsekvens for en vanlig bruker...?? Og hva er UFB sljerm? Positive og negative sider med denne skjermen??

EDIT: Og designet var helt utolig ja... :yes:

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar

E700 er vel å anbefale når det gjelder design, den har heller derimot ikke så mange specs da. Uten om det vanlige, men den mangler BT :( Ellers så har du jo Z600, dette er jo også en klapp telefon fra SE da. Helt grei og fin den. Kanskje litt stor?! Så har du også Nec e606, denne er jo stappet av specs. også er det en 3G telefon da. Motorola har jo også sin nykommer V600 som er nevnt over her. Ellers så har du også Z1010 ;) Og den nye Mpx serien fra Motorola ser jo heller ikke værst ut :thumbup: Panasonic har også et par modeller på markedet som er klapptelefoner. X70 og GD87 er eksempler på dette. Hvis du skal ha noe helt enkelt er jo også Z200 et enkelt valg. Men design messig må jeg si at her er vinnerne E700/E710/E715 eller LG G7100 ;) Velg og vrak! :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...