ShizzleDizzle Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 når jeg brenner .iso filer under "CD-ROM Mode 1" så virker de ikke, men står det "Joliet" eller "ISO 9660 (bootable)" så funker de greit, altså under "Kind of track" i "write" vinduet. skal man kunne velge dette for det får jeg ikke til...? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Har du oppdatert nero i det siste? De nye versjonene skal ikke ha problemer med å brenne ISO filer. _________________ Byggeren slapps.com [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-04-04 13:02 ] Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 velg "write image" eller "burn image" i fil menyen... er ikke sikker på om det het write eller burn, har ikke noe å si uanset... Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Quote: On 2002-04-04 12:52, ShizzleDizzle skrev:når jeg brenner .iso filer under "CD-ROM Mode 1" så virker de ikke, men står det "Joliet" eller "ISO 9660 (bootable)" så funker de greit, altså under "Kind of track" i "write" vinduet. skal man kunne velge dette for det får jeg ikke til...? >>With Nero Burning Rom: ---------------------- Open Nero. Close the wizard if it is started automatically. Go to "File" then to "Burn Image...". In the next dialog, click on "Image Files (*.nrg)" and select "All files (*.*)". Choose the .iso file and accept. In the following dialog make sure: - Type of Image is: Data Mode 1 - Block size: 2048 - Image header: 0 - Image trailer: 0 - All the checkboxes are unactive. Click "OK". In the next dialog check that the "write" and "finalize" option are active. Click on "Write". tommelomsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå