Gå til innhold

HL2, Valve, www.planethalflife.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

I'd like to thank the HL2.net forums for their... enthusiasm... and some of the most hilarious things I've ever read. I'll never forget that thread where somebody compared me to Hitler for saying that Half-Life 2 would be delayed last year.

LOL!

og btw, han går ikke av pga spillet blir utsatt, han går av pga måten valve har oppført seg.

Lenke til kommentar
og btw, han går ikke av pga spillet blir utsatt, han går av pga måten valve har oppført seg.

joa det er jo 2 sider av samme sak. Han nevner relesase datoen, og endel uklare utsagn fra Valve til å være grunnen.

Det er jo flere som også ikke lengre kan vente på HL2:

Citizen 123'sman has sad news for Half Life 2 mod fans. It seems that the delays, coupled with time needs of his team, may force the mod to move to the Far Cry platform in order to expedite the development process so some of his near-professional developers can get their work in-game. In his words:

This has been a huge step for me. I have been known as a Valve fanboy for years. But I am a bigger Citizen-132 Fan boy than i am valve fan boy, and I will make the decision that will benefit the team the most.

HL2 is slated for a release date that is unknown. It could be in a couple months, it could be in a year, it could be in 2 years. We don't know. What I know, is that I have 25 intelligent and talented people who don't want to wait. We want to make a game.

Lenke til kommentar

Noen oppdateringer om saken:

Kilde: http://www.halflifesource.com/

Half-Life 2 Update

We at Half-Life Source had a chance to speak with Valve's Doug Lombardi regarding the Fragmaster accusations about the company. Doug Lombardi has read the thread posted on here and has stated, "I have no idea where Fragmaster gets his information".

Doug Lombardi went on to say that Valve is near completion for the upcoming sequel to Half-Life that will be released this summer. In addition, they will have a new demo available at E3 for everyone to get a closer look at the progress. "This game is going to knock your socks off..."

We will also be at E3, along with Half-Life Radio. On-air interviews are expected so keep it tuned to Half-Life Radio for further info.

Half-Life 2 Demo

We will be showing a new Half-Life 2 demo in a couple of weeks. In the meantime, for those that didn't catch last year's E3 hit can watch it again from FilePlanet.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Det var da svært så positive vi var da... Håper dere får dere en på trynet når spillet kommer ut. Jeg har ikke noe imot at spillet blir utsatt noe, så lenge det blir et spill med godt gameplay og god historie. Gleder meg til E3 og håper Valve viser oss en utrolig demo, slik at alle de syterne blir fornøyde.

Lenke til kommentar
Greit nok hvis de ikke hadde løyet om når det kom ut, men jeg har begynt å miste motet.

Fordi spillet blir utsatt lyver de ? :roll:

Det er nok mulig at de har løyet med vilje for å få mer penger til utvikkling, på forhåndssalg.

(Men det er _rein_ spekulasjon)

Og hvis jeg ikke husker feil har det blitt utsatt 2 ganger.

Njaal

Lenke til kommentar
' date='25/04/2004 : 21:29']
Greit nok hvis de ikke hadde løyet om når det kom ut, men jeg har begynt å miste motet.

Fordi spillet blir utsatt lyver de ? :roll:

Det er nok mulig at de har løyet med vilje for å få mer penger til utvikkling, på forhåndssalg.

(Men det er _rein_ spekulasjon)

Og hvis jeg ikke husker feil har det blitt utsatt 2 ganger.

Njaal

Tar jeg ikke helt feil ble det bare utsatt en gang.

Eller var det to ? (Øvd på matte hele dagen!)

En gang ved September releasen og en gang ved kildekode hackingen ? :dontgetit:

Ifølge de som prøver BETAen er den svært uferdig.

Tross dette var det sikkert en tidelig BETA hackerne stjal. (Håper jeg)

(Husker selv jeg var sint på Valve en eller annen gang rundt den tiden pga. den hackede BETAen.:dontgetit: Tror det var fordi de sa de var mer ferdige enn de virkelig var. Uansett litt løgn ja, eller kanskje ikke ? Bare Valve som virkelig vet ville jeg tro.)

Lenke til kommentar

Én vakker dag vil det nok komme bok om hele denne affæren...

Det som imidlertid er helt sikkert er at uansett hva som egentlig skjedde, har ikke Valve hjulpet til noe ved å ikke kommentere dette på en ordentlig måte. Tror de hadde tjent på å kommentere dette på en ærlig måte, enten på godt eller vondt. Det de har kommet med så langt, har egentlig bare vært ild på bålet.

Word.

A.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...