Herr Brun Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kan man bruke en ringeklokke som bryter til pcen? altså av typen "hvit rund knapp på rektangulær boks". Dette hadde vært skikkelig fett om det funker. noen grunner til at det ikke skal funke? Takk for svar mvh. Herr Brun Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Funker fett det det er en helt vanlig kirtsluttnings bryter Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Heh, hadde vært morro å bytte bryteren på ringeklokka i typisk f-16 bryter sånn med rødt lokk over Hadde sikkert skremt bort gjester Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kan man bruke en ringeklokke som bryter til pcen? Ehm... Hvorfor ringeklokke? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kan man bruke en ringeklokke som bryter til pcen? Ehm... Hvorfor ringeklokke? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) hvorfor ikke? Edit: somebody kom før meg Endret 23. april 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Fordi ringeklokker er stygge. Av alle kule brytere som finst så velger man ikke en ringeklokke vel? Min personlige mening. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 ringe klokker er arti... særlig hvis du får de til å lage ringelyd når du skrur på pc'en *riiiiinnng* hva var det? jo, jeg slo på pc'en og det er sjelden du ser en ringeklokke på en pc Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Heh, hadde vært morro å bytte bryteren på ringeklokka i typisk f-16 bryter sånn med rødt lokk over Hadde sikkert skremt bort gjester Hmmm.. God ide! Lenke til kommentar
bluet Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hva med å koble den på høyttaleren?? Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hva med å finne en Joystick med sånn rød F-16 bryter og koble den til pc'n (på en eller anna lur måte)....og så bruke den som startknapp fra stikka??? DET ville vært lunt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 hmmm, her må det litt modding til! "knapphullet" er for stort for kun ringeklokkeknappen, med selve "huset" på innsiden, men for lite for hele boksen på utsiden. Vurderer å plassere bryteren en annen plass, men hva skal jeg bruke for å tette igjen bryterhullet? Hvordan kan jeg få ringeklokken til både å få det til å ringe og slå på pcen? Dette blir moro! Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 kan jo ringe på for og høre om det er noen hjemme inne i kabinettet da Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Heh, hadde vært morro å bytte bryteren på ringeklokka i typisk f-16 bryter sånn med rødt lokk over Hadde sikkert skremt bort gjester Hmmm.. God ide! Samme sier jeg! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 det tøffeste hadde jo hvert og kobla bryteren til en personsøker eler no lignende. så når du ringer så skrur pcen seg på. Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 MEN: er det ikke sånn at en riungeklokke bare gjør strømkretsen sluttet i det sekundet du holder den inne. mens når du skal ha pc'en på må man jo ha en sluttet krets.. eller?? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Acid Burn: det stemmer, men man kan jo prøve å koble noe "ekstra" til slik at man samtidig holder kretsen liksom... Men tror det er noe funky med volten på ringeklokker i dag... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) MEN: er det ikke sånn at en riungeklokke bare gjør strømkretsen sluttet i det sekundet du holder den inne. mens når du skal ha pc'en på må man jo ha en sluttet krets.. eller?? Det krever vel bare sluttet krets for å få pc'en på.. og av. Knappen på pc'en holder seg iallefall ikke inne... Edit: Brukte forresten en lysbryter som pc-bryter senest idag. Endret 23. april 2004 av Snorre123 Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 det tøffeste hadde jo hvert og kobla bryteren til en personsøker eler no lignende. så når du ringer så skrur pcen seg på. Broren min gjorde det, med telefon, han ringer til pc'en og skriver et passord, så er den på, veldig kult. De har en sånn "f16 bryter" på elfa, men bare det røde lokket koster 200... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå