Zitronballong Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Fante denne pakkeløsningen for oppgradering av pc på komplett : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=116038&cks=PRL Tenker på 3 ghz.. den klokker vel lett til 3.5. Men hovedkortet er jeg litt tvilende til, veldig få som selger det. Har også hørt at Amd chipsett yter mye bedre i f.eks spilling. noen som har vært borte i det hovedkortet og har noen erfaringer?? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Du klokker ikke en 3GHz P4 lett til 3.5... Uansett, hvorfor sparer du ikke mer penger og kjøper helt nytt system? Du vil ikke angre! For å svare på spørsmålene dine, så har jeg aldri hørt noe om det hovedkortet, så jeg overlater til andre å svare på det. AMD64-chipset yter mye bedre i spill ja, det stemmer det Uansett hva du gjør, lykke til! Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 heh.. Takk har egentlig veeeeldig lyst på amd 64. er egentlig ikke no fan av intel *Sikle* Lenke til kommentar
Purify Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 heh.. Takk har egentlig veeeeldig lyst på amd 64. er egentlig ikke no fan av intel *Sikle* Hehe, kjøp det da Men vent på Socket 939! Og hvis du i tillegg overtrekker kontoen til faren din, kan du kjøpe deg et av pci-express-skjermkortene enten fra Nvidia eller ATI Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Gå for amd64 du. Nforce 3 250 er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 *ehm* det er kommet!! Link til Nforce 3 250 på prisguide på HW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå