kaliber Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) har et problem når det gjelder internet explorer, når jeg får vist siden f.eks www.overklokking.no så vises aldri reklamen og det øverst. det samme gjelder i opera, noen som hva dette kan være.. det står error message helt nederst til venstre at siden ikke kan vises korrekt ##Topic har blitt endret av moderator. Flyttes også. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 23. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 du mangler ikke noe java eller noe sånt da? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Er det hele tiden? Trur ikke reklameserveren vår har vært nede på en stund nå... Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ja novec, det er absolutt hele tiden. vet ikke hva det kan være, tror ikke det har noe med java å gjøre ? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Norton Internet Security stopper den hos meg. Samme med HW.no. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Skal ikke ha noe med Java å gjøre, nei, vi har såvidt jeg vet ikke noe Java på sidene våre. Som Sasuke-kun sier kan det være NIS, AdBlocker eller lignende som stopper det - ikke noen ukjent sak. Lenke til kommentar
Jar-jar Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Har du innstalert virus prog på pc ? Jeg har Norton internet security på min når den er aktiv så får jeg ikke reklamen opp. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Norton Internet Security stopper den hos meg. Samme med HW.no. Samme her. Har muligheten om jeg vil se eller ikke se reklame eller pop-up reklame. Kjekt! Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Norton Internet Security stopper den hos meg. Samme med HW.no. Samme her. Har muligheten om jeg vil se eller ikke se reklame eller pop-up reklame. Kjekt! samme her også... lurte litt på hvorfor jeg ikke kunne se reklamen.. men nå når jeg tok av norton fw så kom den.. Lenke til kommentar
Xder Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ser ikke reklamen jeg heller. Har ikke de fleste norton? Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 ja har nis.. den er veldig aktiv ..hmm det er sikkert den da Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Hmm reklame på denne siden ? hmmm.... Aldrig sett den jeg har hatt NIS i 3 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå