apple Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Bluetooth Filoverføring/filetransfer Filoverføring av mp3 har forløpig gått greit. Måten man gjør dette på er å bruke bluetooth file exchange, ( ligger under applications eller programmer ), finner filen normalt under musikk/music-itunes mappen. Jeg har imidlertid had litt problemer hvis jeg skal overføre mp3 filer på litt større størrelser en normalt, da tenker jeg på normal ( 4-5,5 mb ). Sist jeg prøvde med en fil på 6,5 mb, fikk jeg melding på telfonen om at det ikke var nok minne på telefonen for å overføre filen, noe som det var. Du bør uansett lagre filen direkte på minnekortet når du overfører første fil. Hvis du lagrer filen direkte på telefonminnet, vil du få meldingen om at det ikke er nok minne på telefonen selv for en normal mp3 fil størrelse. Hvis du allerede har gjort dette, flytt filen fra telefonminnet over på mmc kortet, så skal dette gå greit. iSync/iCal Når det gjelder iSync funksjonen på mac så får jeg ikke denne til å virke. Det ser ikke ut som iSync støtter 6230, har blant annet vært inne på macs iSync side. Håper dette kommer. Adressebok Som sikkert flere andre har har jeg lagret telfonlisten min her. Det går fint å sende over vcards, men jeg har imdidlertid ikke klart å sende mer en ett og ett om gangen. Er det noen som har noen tips her så er det fint. Håper det er noen andre som har noen tips/løsninger. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Se denne oversikten Isync Lenke til kommentar
apple Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Har vært der og sjekket ja, men som du sikkert har sett så står ikke 6230 som kompatibel. Dette kommer nok sikkert snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå