Desdichado Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Opplevde her i uke 15 å bestille et hovedkort (ABIT IC7-G) av komplett.no torsdag kl. 14.00, regnet da levering uken etter siden jeg bor i avsides liggende strøk (les: Sputnikland). Stor var min overraskelse da jeg fredag morgen fant hentelapp i min postkasse. Dagen etter levering er kult... Pluss til Komplett.no og Posten Norge... des,OUT! Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det må jeg si var imponerende! Bor for øyeblikket i Stavanger og som regel henter jeg pakkene når jeg ser på nettet at de har kommet fram. Lappen kommer som regel dagen etter... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg bestilte en pakke til jobben (Dør til dør) på tirsdags morgen, og på onsdags ettermiddag lå den der (vet ikke når på dagen den kom inn). Veldig bra! Savner likevel tilbakemeldinger i Komplett trådene, har vært en stund siden Komplett Salg har vært på forumet Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg kjøpte datamus på komplett.no på mandag og fikk den på onsdag.. helt greit i forhold til åpningstidene på posten der jeg bor. Både posten og Komplett.no skal ha ros for jobben og kjapp levering.. det var lissom litt kjedelig uten sikkelig datamus å game i cs med.. :/ Men det var positiv opplevelse.. og økte intrykket med enda en plusser.. har bestillt der ofte før og det er samme saken igjen.. 2 dager etter bestillingen er mottatt så er alt i posten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå