Gå til innhold

PS Data - Ukens tilbud, uke 16

Anbefalte innlegg

Forrige ukes tilbud hos PS Data var 512MB DDR PC3200 400MHz CL2.5 5nS 2.6-2.9V Value, til en pris av nette 800kr. Kjempetilbud ettersom den normalt sett koster over 1000kr.

Bestilte derfor 1stk brikke til min far sammen med andre deler slik at han kunne oppgradere sin celeron 850mhz til en P4 maskin. Rammen var ventet inn 24 (ubekreftet) denne mnd. så det skulle gå fint, men nei, rammen har hele tiden blitt forskjøvet og forskjøvet i leveringstid. Ventet inn nå er ubekreftet 30.04.2004.

Jeg syntes det derfor er utrolig klønete av PS Data å ha et ukens tilbud som de ikke har på lager engang. Regner med at jeg får ringe de og bestille en annen ram, selv om den da blir litt dyrere. (Har ikke snakket med PS Data enda)

Rent bortsett fra det så har jeg ellers vært veldig fornøyd med PS Data... :)

des,OUT!

Endret av Desdichado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du sikker på at de kanskje ikke var ustolgt da du skulle handle?

Alikevel er det, som des her sier, klønete av Psdata.no og legge noe på ukens-tilbud, når de ikke har så mange av dem på lager engang. "Ukens Bestillings vare" blir det jo da :ermm:

Lenke til kommentar

Alikevel er det, som des her sier, klønete av Psdata.no og legge noe på ukens-tilbud, når de ikke har så mange av dem på lager engang. "Ukens Bestillings vare" blir det jo da :ermm:

Etter det jeg vet har du ingen plikt til å måtte ha flere varer på lager. Hvis jeg ikke tar helt feil så selger de "ukens tilbud" komponentene til den prisen så lenge lagret holder.

Lenke til kommentar

Etter det jeg vet har du ingen plikt til å måtte ha flere varer på lager. Hvis jeg ikke tar helt feil så selger de "ukens tilbud" komponentene til den prisen så lenge lagret holder.

Så lenge Tilbudet varer og folk bestiller under det tilbudet forplikter butikken og levere til den prisen. så det går nok utover bare det og selge det de har på lager for en billigere penge. Det blir da heller som "lagersalg" det da.

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Hei

Ønsker å komme med en liten tilbakemelding/forklaring her.

I forbindelse med påske måtte vi klargjøre ukens tilbud 2 uker frem i tid (påskeuken og uken etter) dette etter ønske fra enkelte annonsesteder.

De som kjenner datamarkedet vet nok at å planlegge leveringsdyktighet og priser 2 uker frem i tid kan være svært vanskelig da det endrer seg fort.

Selv med kraftig økning i ram prisene valgte vi å ikke gjøre noe for å stoppe dette tilbudet. Det ble da en svært gunstig pris på produktet, og alt solgt etter at vi gikk tom for lager har vi et ikke ubetydelig tap på.

Desverre nå så ha GeiL litt leveringsproblemer på dette produktet, derfor har der vært litt utsettelser på når vi får det inn til oss igjen. Vi håper å ha det i løpet av en ukes tid, men ikke fått noen bekreftelse på dette enda. Dog kan jeg love at alle som har bestilt til den svært gunstige prisen vil få denne, og jeg kan ikke annet enn å beklage at der blir noe ventetid.

Alternativt kan vi tilby å endre til Apacer 512MB PC400 til samme prisen for de som ønsker det.

Mvh

PS Data

Lenke til kommentar

Sitter å venter sjøl på en stor pakke fra PS ink 2x512 geil value(ukens tilbud)Vurderer å be dem sende minne i etterkant så jeg får starta med bygginga mi. Sitter jo med en del varer fra andre Webshops som er levert for lenge siden, men somn jeg ikke får testa. Begynner å haste når man tenker på frister for å returnere dårlig vare etc............14 dager. Venta i en uke nå og PS sier 1 uke til, minst.... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...