SmoPe Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei jeg har tenkt å kjøpe nytt kabinett. Men sliter litt med å bestemme meg. Det er disse to jeg har sett på: Lian Li LePont Fordelen som jeg ser det er at med Lian Li så får du med viftestyring, men jeg synes LePont er hakke penere, så disse to tingene veier hverandre opp. Hvis noen med erfaringer fra disse to kabinettene kan komentere de litt, eller vise meg noe tester, så hadde det vært veldig fint. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Ej villa kjøpt LePont kabinettet LianLi er betaler du mer en hva du får siden det er så kjent, mens LePont er et nyere merke og ikke like poppulært, som igjen gjør at du får mer for pengene Men LianLi er fine for all del, driver å vurderer å kjøpe et Men har aldri prøvd noen av di så ej he vel ikkje så mye ej skulla sagt Endret 23. april 2004 av Grev_Rasmus Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har akkurat det der Lepont kabinettet (med vinduer bare) og jeg kan anbefalle det hvertfall. 5 vifter følger det med også.. Det er dessuten mye fetere enn på bilde, jeg ble skikkelig skikkelig skikkelig positivt overraska da jeg pakka opp.. Plass er det også.. Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 jeg sitter her med lian li pc 75usb og det er ca 1000 ganger penere i real life en på bilde Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har også et slikt Lepont, bare med vindu og i blå stil. Er svært fint i virkeligheten og stort/lett å jobbe i. Men du bør kanskje kjøpe en viftestyring, da viftene lager litt støy på full effekt. Ikke mye støy, men hørbart. Synes også det LianLi kabinettet var rimelig fint da Du blir nok meget fornøyd uansett hva du velger, skulle jeg tro. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Lian Li 75 blir for dyrt Lenke til kommentar
lizon Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 ville valgt lian li. jeg får mitt pc-75usb (sølv) i dag, har fått den "hentelappen", men jeg må vente til fatter'n kommer hjem fra jobben fordi det er han som har penga... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Lian Li... Har det samme, bare svart og med vindu (Lian Li PC65USB). Liker det! Lenke til kommentar
Kwesi Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har det LePont kabinettet. Bare at det er i sort. Er kjempe fornøyd med det. Anbefaler LePont. Men bevares LianLi er sikkert veldig bra det også. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg er også en lykkelig LePont eier. Kabinettet er veldig lett, har god kvalitet og 5 vifter medfølger! Helt klart et bra kabinett! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Personlig ville jeg gått for Lian Li sitt... Hadde vel valgt Lian Li uansett. Det er en smakssak. Liker faktisk ikke LePont's kabinetter. Selvfølgelig flott at det følger med 5 vifter, men jeg mener Lian Li putter vifter i sine og. Ihvertfall noen av dem. EDIT: Følger med fire vifter og en slags liten viftestyring på Lian Li sitt Endret 23. april 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) har ett lian 70 sort lett å få tak i ekstra deler til i alu .veier ingen ting lian har ISO 9001 på hele kabinettet når jeg puttet i cd spilleren var det ikke 0,00001 mm slark en gang passet perekt! plass til 7 cd rom midi tower 3 lydløse 80mm vifter i mitt Endret 23. april 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Må bare si at det Lian Li kabinettet ser HELT annledes ut enn på bildet (altså fargen) Har selv et Lian Li kabinett, kan bare si gode ting om det Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Med andre ord er det ingen tvil om at du bør velge LePont eller LianLi Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Lian Li! Jeg har et PC65USB og er _veldig_ fornøyd med det! I kveld kan jeg kanskje legge ut et bilde av det! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Noen erfaringer med PC71 USB? Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hør på meg!!! Du bare MÅ kjøpe lianli....Det er ikke tvil. LinanLi=Proffkabinett LePont=Leketøy Du kommer til å angre hvis du ikke kjøper LianLi..TRO MEG Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 LePont=Leketøy Du kommer til å angre hvis du ikke kjøper LianLi..TRO MEG Den var jo svært seriøst Hva er det som er "leketøy" med Lepont? Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Sier bare Smak Og Behag Kjøp det du har best magefølelse for, det er det beste Begge kabinettene er knall kabinetter ! Synes Lepoint sine kabinetter med vindu er Råtøffe så jeg hadde nokk valgt det ! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 LePont, meget bra. Lian Li er oppskrytt trend vare Crazy_Viking ta det med ro da mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå