KickF Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Vel trenger CMR software ... hadde i grunnen tenkt å oppgradere til Windows 2003 Server SBE som har Exchange Server ( e-post ) for 5 brukere ,men det kan bli nokre problem rundt akkurat dette ( noko med ip-adresser & 5 licens users ) . Å kjøpe Exchange Server som standalone er ikkje aktuelt sidan den KOSTER skjorta. Det eg er ute etter er at eg skal bruke Outlook med kundeoversikt i grupper & anna info. slik at eg kan send info.mailer til kundane våre å holde dei oppdatert å da trenger eg noko ala Exchange Server slik at eg har muligheten til felles adresse-kontaktbok med kalender funksjon som ligger på ein server & deler dette med andre i firmaet, og slik at vi kan sende gruppe mailer til kundene våres. Alså alt dette er jo funksjoner i ein CRM software, så det eg har gjordt no er å legge meg i leit etter eit slikt program ( tester gjerene flere ). Nokre som veit om eit slikt program ... det kan gjerne koste litt ,men ikkje 6000,- eller meir ... gje gjerne tips om Freeware CRM software også. har forsøkt å leite litt via. google ,men dette har berre enda opp med masse pop-up's & useriøse firmapisspreik fra ein eller anna MULLAKREKAR innan software bransjen. Hadde vært flott om nokre kunne hjelpt meg på dette området, mitt område er HW & ikkje SW så "a helping hand" sett eg stor pris på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå