Lucifer 666 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Klarer ikke kjøre igjenom en scan lengre. Den begynner bra og bruker 90-95% av cpu, men plutselig så stopper den bare opp på f.eks 27177 filer. Får opp et timeglass når jeg peker i vinduet, men ikke noe "Svarer ikke" når jeg trykker på den. Hva kan være galt?? (spyboot funker fint den...) Lenke til kommentar
Ohagi Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hei. Har du prøvd f.eks å reinstallere Ad-aware, evt deinstallere Spybot og se om Ad-aware fungerer da. Det er ikke alltid Spyware programmer liker hverandre helt og du får opp en advarsel om dette når du har installert Spybot og ad-aware på samme maskin. Det fikk hvertfall jeg, så det kan tenkes at spybot har gjort noe med programfilene til ad-aware. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Hei. Har du prøvd f.eks å reinstallere Ad-aware, evt deinstallere Spybot og se om Ad-aware fungerer da. Det er ikke alltid Spyware programmer liker hverandre helt og du får opp en advarsel om dette når du har installert Spybot og ad-aware på samme maskin. Det fikk hvertfall jeg, så det kan tenkes at spybot har gjort noe med programfilene til ad-aware. Får prøve å fjerne spyboot da... Dumt det ikke går å ha begge da siden jeg flere ganger har sett de finner forskjelige ting Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Takk skal du ha!! Funket nå etter at jeg fjerna spyboot. Foresten noen som vet om det er mulig at begge disse kan være instalert samtidig? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Foresten noen som vet om det er mulig at begge disse kan være instalert samtidig? Hvilken versjon av Ad-aware har du? Funker bra hos meg, når jeg bruker 6.0. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Foresten noen som vet om det er mulig at begge disse kan være instalert samtidig? Jeg har både Ad-aware 6 pro og Spybot. Fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Jeg har også ad-aware 6 og disse har funka samtidig før. Men som jeg begynte topic med så har det gått litt skeis i det siste. Problemet løste seg med en gang jeg fjerna spyboot, så det må jo være noe der... Lenke til kommentar
Timur Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Prøv å innstaler Spybot S & D en gang til å se om den fungerer sammen med ad-aware da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå