Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Klarer ikke kjøre igjenom en scan lengre. Den begynner bra og bruker 90-95% av cpu, men plutselig så stopper den bare opp på f.eks 27177 filer.

Får opp et timeglass når jeg peker i vinduet, men ikke noe "Svarer ikke" når jeg trykker på den.

Hva kan være galt?? (spyboot funker fint den...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har du prøvd f.eks å reinstallere Ad-aware, evt deinstallere Spybot og se om Ad-aware fungerer da.

Det er ikke alltid Spyware programmer liker hverandre helt og du får opp en advarsel om dette når du har installert Spybot og ad-aware på samme maskin.

Det fikk hvertfall jeg, så det kan tenkes at spybot har gjort noe med programfilene til ad-aware.

Lenke til kommentar
Hei.

Har du prøvd f.eks å reinstallere Ad-aware, evt deinstallere Spybot og se om Ad-aware fungerer da.

Det er ikke alltid Spyware programmer liker hverandre helt og du får opp en advarsel om dette når du har installert Spybot og ad-aware på samme maskin.

Det fikk hvertfall jeg, så det kan tenkes at spybot har gjort noe med programfilene til ad-aware.

Får prøve å fjerne spyboot da...

Dumt det ikke går å ha begge da siden jeg flere ganger har sett de finner forskjelige ting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...