bfisk Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 BBS mister da ikke giroer? Please. BBS og bankvesenet generelt gjør bare ikke slikt. Lenke til kommentar
tømta Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Har selv opplevd at banker mister giroer ... arrangerte et julebord en gang med 150 stk.... kjipt å måtte finne ut hvem det er som prøver å betale Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 BBS greier fint å rote vekk giroer.. tilogmed legge til en giro eller to.. morro å betale husleien 3 ganger på en mnd liksom.. hehe Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Totalt uakseptabelt av GeekStuff.No. Hva får kundene av kompensansjon for dette? For det kommer de nok til å forlange, vil jeg tro.. Åssen tror du GeekStuff.No hadde reagert ovenfor sine leverandører dersom leverandørene deres hadde hatt tilsvarende problemer med å levere.. Tror nok GeekStuff.No hadde ført ett krav om erstatning for tapt fortjeneste, da burde de kundene dette gjelder gjøre det samme ovenfor GeekStuff.No. Rein logikk. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Såvidt jeg vet har ingen lov til å kreve erstatning for tapt fortjeneste, står vel i kjøps/forbrukerkjøpsloven. Siden disse kjøpene ble foretatt over internett har man angrerett, og krav på full tilbakebetaling. Har ikke geekstuff uansett lokaler på storo, eller var det brynseng (hvem var det gamle?) i oslo? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nå må dere ta dere litt sammen, han forklarer jo det som har skjedd og feilene som ble begått, hvis komplett.no (eksempel) skulle flytte til en ny byggning og skulle få opp telefonene, internett og evt. melde om adresseendring så tar slikt tid! Det er ikke bare sjefens ansvar, i tillegg forklarer han hvordan dette blir rettet opp og hvor de som er rammet av problemet skal henvende seg. Jeg synes dette er mer enn godt nokk, det finnes da de som gir blanke f...! Poenget er at slike ting ikke bør ramme kundene og dersom det rammer kundene bør de være så ryddige at de beklager uten å legge frem en halv side med unnskyldninger. Blir bare for dumt, rett og slett. Min oppfordring til geekstuff.no er at de kryper til korset og gir en skikkelig unnskyldning og kompensasjon til de kundene det gjelder, uten noe mer fuzz. Å unnskylde seg er ikke det samme som å være lei seg At BBS driter seg ut forklarer heller ikke hvorfor noen har ventet i 4 mnd, etter å ha forsøkt å kontakte dem ved flere anledninger.... Lenke til kommentar
SimenNor Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Helt enig med UnZane, dette er så patetisk at kundene bør få en fin kompensasjon for dette. Lurer på hva som hadde skjedd hvis dette ikke hadde blitt tatt opp i forumet og forbrukerrådet ikke hadde blitt nevnt? Som sagt kundene bør få noe tilbake for denne uakseptable hendelsen som kun dere er skyld i, og dette bør være noe bedre enn en "Geekstuff-kulepenn" som plaster på såret. Det er også patetisk at du NorWolf prøver å unnskylde deg bort, de er ikke interessert i noen unnskyldning for hva som har skjedd, de vil ha varene så fort som mulig. Nei dette hørtes ut som en gruppe 10 åringer som har prøvd å lage ett eget firma uten å ha ett begrep på hva slags ansvar og hvilke forhåndsregler en skal ta når de driver ett firma. Kunne fortsatt og fortsatt med negative uttalelser, men det har kommet godt nok frem i tråden fra før. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Jøss...de hadde jaggu mye fint på geekstuff Handla for flere tusen kroner der nettopp. Ser virkelig fram til å få varene...... Jeg vil anbefale de til alle som ønsker å bli lurt Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Det har tydeligvis skjedd mye med Geekstuff.no og jeg synes ikke de kan belastes for alt, som dere ser så er det nevnt leveranseforinkelser av utstyr og masse problemer både teknisk og praktisk samt en overtakelse. Det jeg ville ha gjort om jeg hadde vært ansvarlig ville vært å beklage hendelsen og sende pengene tilbake + varene som ble bestilt. Ville også legge dem til i VIP register og gi dem X% rabatt på livstid. Men de skulle ha lagt ned bestillings delen på websiden sin da de luktet første problemet. Gi dem en sjangse til når de får sveiva sjappa i gang og får litt bedre utvalg sier nå jeg Lenke til kommentar
GummiMann Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Jeg forstår at GeekStuff har hatt problemer, men det jeg ikke forstår er som de fleste andre på denne tråden hvorfor vi ikke ble kontaktet, eller informasjon ble lagt ut på siden før denne dårlige omtalen. Det faktum at det også ble sendt ut forespørsel om forhåndsbetaling når deres problem hadde vært faktum i flere måneder. Virker som om denne butikken har urent mel i posen som styrker om tittelen på tråden. Nå har jeg hvertfall gitt beskjed om beløpet og betalingsdatoen. Så nå gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar nå før varen kommer, og hvordan de ordner vår kompensasjon. Overasket over at GeekStuff ikke sa noe om kompensasjon. Håper dere klarer å rette opp deres feil, og gjerne med tiden lærer dere å drive butikk! Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 kommer aldri til å handle der. De fanger ikke flere kunder på denne måten nei. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Du skall ikke se bort ifra at de faktisk har hatt disse problemene. Alle butikker har sine problemer i starfasen eller ved en overgang. I dette tilfellet håper jeg at Geekstuff ser at di har gjort kundene skadelidende og at di ordner en form for kompensasjon. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Tja jeg vet ikke, jeg har bestilt noe derfra (begge PPOT cd'ene), betalte med nettbank, og fikk det i posten ganske kjapt. Det var ingen problemer overhodet. Det som var litt merkelig var at jeg fikk problemer med å registrere meg med en epostadresse, men når jeg brukte den andre jeg har tilgjengelig gikk det svært greit å registrere seg. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 "Geekstuff.no stiller opp på Motorfestivalen 2004 i helgen, på hellerudsletta utenfor Oslo (Exporama). " Står det å lese på sida deres Da er det bare å møte opp alle mann Lenke til kommentar
GummiMann Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Ser ut til at det var dette som måtte til! Idag kom det en mail med følgende beskjed: Orderestatus er nå: Klar til pakking De kommenterte som forventet ikke forespørselen min om kompensasjon. Kansje de sender noe med? Gjenstår å finne ut. Nå får jeg se hvor lang tid det tar denne gang, og om den i det hele tatt kommer fram. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7815234 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Ser ut til at det var dette som måtte til! Idag kom det en mail med følgende beskjed: Orderestatus er nå: Klar til pakking De kommenterte som forventet ikke forespørselen min om kompensasjon. Kansje de sender noe med? Gjenstår å finne ut. Nå får jeg se hvor lang tid det tar denne gang, og om den i det hele tatt kommer fram. Ser fram til å høre fra deg om hvordan det gikk Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Noen som gidder å hacke den webshopen og legge ut hva butikken egentlig driver med på den ofisielle siden? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Bestillte for et par måneder siden en del varer fra Geekstuff.no.Jeg fikk deretter beskjed om å betale varen, da skulle jeg få den i posten. Jeg betalte og ventet... Har ikke fått noe av dem, ikke en gang en mail. Har ringt geekstuff ukentlig i flere måneder, ingen tar telefonen. Har ringt eierene privat men ingen tar telefonen. Andre som har hatt samme erfaring? De har i senere tid oppgradet grensesnittet sitt på siden så den er ikke dødlagt. Synd at den bare er der for å ta imot penger, og ikke for å sende ut varer. Synd at det skal være sånne butikker på som gjør at færre folk tør å handle på nettet. Oppfordrer INGEN til å bruke denne useriøse skit butikken!!! Sjekk ut linkene med tilsvarende erfaringer http://forum.hardware.no/index.php?showtop...kstuff\.no http://forum.hardware.no/index.php?showtop...78&hl=geekstuff er ikke det mot reglene? ta og ring forbrukerombudet og si i fra Lenke til kommentar
B4d_K4rm4 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har vel venta et halvt år snart på min ordre :\ regner ikke med å få noe tilbake. Har betalt ca 400kr. geekstuff har aldri svart på noen av mine mail. Bare når jeg skulle betale de, ikke etter betaling. Søpplebutikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå