MacGyver1 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Noen som kan hjelpe med nettverket mitt Har en d-link di-614+ trådløs ruter som er koblet med kabel til en stasjonær PC og trådløst til en bærbar. Begge kjører WinXP. Har ADSL fra NextGenTel og det fungerer bra på begge Pc`ene, men fildeling får jeg ikke til!! - Har delt mapper på begge maskinene - Satt opp til å få IP automatisk - Finner den andre maskinen på nettverket, men får ikke koblet til. Ville satt stor pris på noen innspill. Endret 23. april 2004 av MacGyver1 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hva mener du med at du ikke får koplet til ? Finner ikke delt mappe, eller nekter å godta passord ? Lenke til kommentar
MacGyver1 Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Hvis jeg dobbeltklikker på den andre maskinen får jeg en feilmelding. Ikke rettigheter/ikke tilgjengelig Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Enkleste oppsettet: Slå av simple filesharing .(Explorer tools-folder options-view) Da får man tilgang til security tab under sharing. Begge maskinene samme workgroup navn. Opprett like accounts med like passord. Tillat/add accounts i filesharing security tab Slik jeg har gjort det hjemme ... Alle familiemedlemmer har samme account passord på alle pc'ene. ..... Endret 23. april 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
MacGyver1 Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Fikk det til.... Har Norton Internet Security på den ene maskinen og Zone alarm på den andre. Hadde ikke åpnet i disse brannmurene for den andre maskinen...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå