JoeDohn Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Jeg synes Blizzard skal gi Shadowhunteren tilbake maska si, han ser ti ganger bedre ut med den! De har jo ikke tatt modellen med i editoren engang. Så et bilde av ham med maska på på VG nå, og nå savner jeg den bare mer. Noen som blir med på en underskriftskampanje? Lenke til kommentar
JågI Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Ja!!! vi vil ha maska hans tilbake!!! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Kunne ikke brydd meg mindre, ingen bruker han helten uansett... Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 SH er iaffal den helten jeg har brukt mest som Orc. Så jeg vil ha maska tibake. Her er og en annen som har brukt sh en "del" ganger. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 "Ingen bruker han" er vel litt drøyt? Han er jo bare den eneste naturlige orc healeren etter Witchdoctoren. Men du veit sikkert hva du prater om regner jeg med. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Kunne ikke brydd meg mindre, ingen bruker han helten uansett... Jeg bruker han ganske ofte Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ok, la meg endre på utsagnet, ingen Top 20 spillere bruker han... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Beklager, visste ikke at jeg kun henvendte meg til top-20-spillere idet jeg lagde en post her. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nei, det er bare det at om ikke de beste bruker han så bør ingen bruke han, siden vi er underlegne de Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Synes han er ganske god early game. Hex er fin for "freekills", og ward er fin for rush. Men healing wave er så svak i starten, så hjelper nesten ikke noe synes jeg. Men den blir ganske bra på lvl 3 da. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hva?! Har ikke sett at maska forsvant engang jeg Må vel være noen top 20 spillere som bruker han.. Som 2. hero? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Jada, om du laster ned replays dukker han opp av og til når proffene kjører løs. Hex kan fort bli lik en død motstander helt og som sagt healinga hans er et must da healing salve funker dårlig i kamp og en ikke alltid kan ta seg luksussen å teche for healing wards. Om du går til ladder for tft battle.net kan du se på en del statistikk og går vi inn på Northrend og heroes oversikten kan man se at Shadow Hunter er mest brukt etter Farseer. Endret 4. mai 2004 av Monsoon Lenke til kommentar
6RoadDogg9 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 For de som vet å bruke editoren som følger med Frozen Throne kan de bruke denne modellen: http://www.wc3sear.ch/index.php?p=Models&ID=372&sid= Du bytter da ut denne med originalen, problemet er bare at det må gjøres på hvert kart. Syns med maske er kulere uten maske Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Kunne ikke brydd meg mindre, ingen bruker han helten uansett... tåpelig påstand! Er jo berre en vane åssn helt du bruker. Sjøl er SH standard andrehelt - og han er kjempemorro i lag med en likesinna når begge er lvl 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå